“God kaffe og bakverk!”

Markens Grode – Cheese Factory, Bakery and Café
Vurdert som nr. 2 av 2 Bakeri i Bodø
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

God kaffe og bakverk! Satt utendørs på bord der disse er godt tilrettelagt. Med gode Covid-19 tiltak.

2  Takk, THLYYN

Anmeldt 6. august 2019

Må alltid innom Markens Grøde på Kjerringøy når jeg er der (og det er jeg hver sommer!). Det er lokalt produsert mat og pålegg (ost, gomme, spekepølse, osv ) hjemmelagde brød/kaker, og kanelsnurrene er fremdeles deilige (om enn minket i størrelse med årene). Atmosfæren er noe hektisk i sommersesongen (det er da de har åpent) og det er trangt om plassen i kasseområdet der også lunchbuffeen befinner seg. Det er likevel verdt «ubehagelighetene» når man vel har fått satt seg, inne eller ute, med godsakene!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, LajlaL5
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

På tur til Kjeringøy for å spise møsbrømlefse. Sur og avvisende betjening som forteller at de er stengt. 50min før oppgitt tid på Internett og lokale plakater. Mitt i høysesong for turisme er dette en skam for regionen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, RemiH36
Anmeldt 22. juli 2018

Dro innom her litt på tilfeldighet. Viste at de har en premiert ost. Den var bare helt utrolig god. Den har en sammensetning som bare smelter på tungen. Det faktum at dette ligger i lokalsamfunnet på Kjerringøy er bare et bevis på at det går an å få til ting selv om man ligger nord for polarsirkelen...

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 420finnl
Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

For 215kr får du lunsjbuffé med hjemmelaget suppe og krutonger, elgkarbonader, salat, aioli, tatziki, pesto, oliven, marinert ost, flere typer steinovnsbakt brød og hjemmelagede oster med rabarbrakompott. Nydelig mat og fort gjort å bli litt for mett...

Dato for besøk: juli 2017
Takk, hegesolerod

Reisende som så på Markens Grode – Cheese Factory, Bakery and Café, så også på

Har du vært i Markens Grode – Cheese Factory, Bakery and Café? Del dine erfaringer!