“Nydelig mat”

Saltstraumen Hotel Restaurant
Vurdert som nr. 29 av 80 Restauranter i Bodø
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, og god porsjon! Vi spiste begge salt kjøtt med rotmos som var glutenfri. Vi så i tillegg at det var flere ting på menyen som var glutenfri, blant annet middager, desserter, kaker osv. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Lotta91

Anmeldt 18. oktober 2020

Nydelig stekt sei. Ingen tvil om at den var dradd opp av Saltstraumen i går. Beste fiksemåltid på lenge. Anbefales!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Jorg1lizzy
Anmeldt 31. januar 2020 via mobile enheter

Var her i jobbsammenheng en natt, og er lite imponert over maten og standarden på rommene. Kaffen på automaten smakte surt og gammelt. Når det er sagt, maten vi fikk på kvelden var helt nydelig.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, IdaKristin88
Anmeldt 3. oktober 2019 via mobile enheter

Vi hadde bryllupsfesten på hotellet i Saltstraumen. Det var en magisk dag og et helt utsøkt måltid de serverte oss. Vi gikk for havrettsbord og det stod til alles forventninger! Vil virkelig rose Saltstraumen Hotel for en topp service. Tusen takk

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Kokosolja
SiljeRay, Leder  på Saltstraumen Hotel Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2019

Tusen hjertelig takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding - vi storkoste oss med bryllupet deres ❤️

Anmeldt 17. juli 2019

Dette virket i utgangspunktet bra, men da vi skulle forsyne oss begynte nedturen; gammelt brød, fruktfat som hadde stått der siden frokost, gammel salat osv. Det virket som de som hadde laget maten var helt uinteressert i hva de drev med. Det hele var meget slett over hele linjen. Sinnsykt dyrt var det også. Da vi fortalte dette til andre som hadde vært der ble bare det dårlige inntrykket forsterket.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Stein S

Reisende som så på Saltstraumen Hotel Restaurant, så også på

Har du vært i Saltstraumen Hotel Restaurant? Del dine erfaringer!