“Tommel opp”
Anmeldelse av Top 13 Bar

Top 13 Bar
Vurdert som nr. 21 av 79 Restauranter i Bodø
Anmeldt 22. august 2021

Må skryte litt av top 13, vi var med ett vennepar ute i helgen, og fikk testet drinkmenyen godt. Fantastisk gode drinker, og veldig, veldig hyggelig betjening!!
Nydelig utsikt og hyggelig atmosfære.
Savner muligheten til å bestille via app/telefonen da det virket som betjeningen var veldig opptatt og ikke heilt klarte og fange opp at vi ønsket å bestille mer.

Men alt i alt en super opplevelse! Vi kommer igjen!

Takk, Anna-ElisabethKris

Anmeldt 28. mai 2021 via mobile enheter

tydeligvis veldig rusten etter lang tids nedstengning, fravær av service kan kun beskrives som absolutt

Dato for besøk: mai 2021
Takk, perd220
Anmeldt 2. desember 2019

Dette er en relativt liten og intim bar på toppen av Sashotellet. Servicen er god, men kan bli bedre på å lage gode drinker. Upåklagelig er utsikten. Et ideelt sted for å sette seg ned med en øl med gode venner eller reisefølge. Rolig atmosfære.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, stiann611
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Helt forferdelig opplevelse. Bestilt en drink som smakte ingen ting pga for mye is i drinken. Den smakte ingen ting. Vi fikk kjeft over for hele baren og aldri ble ny drink servert. Hvis du er i Bodø, aldri gå til topp 13!

Takk, Светланка Х
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Mojito på Top 13 bar med gode venner denne kvelden. Mørkt ute så utsikten fikk vi ikke nyte men vinden ulte og det regnet vannrett så fascinerende å være så høyt oppe. Vinduene buet seg i vindkulene og vi kunne se båter søke ly i havna, lanterner kom glidende sakte innover. Hyggelig betjening og helt grei mojito. Det er stedet og omgivelsene som trekker opp her.

Takk, Gievddo

Reisende som så på Top 13 Bar, så også på

Har du vært i Top 13 Bar? Del dine erfaringer!