“Dårlig!!”
Anmeldelse av Java Kaffebar

Java Kaffebar
Vurdert som nr. 51 av 80 Restauranter i Bodø
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

skulle ta en «kjapp» kaffe. chailatte ble til te med melk, og 5 personer som bestilte etter meg fikk milkshaken sin før jeg fikk min. milkshaken var bare is, ikke noe milkshake. teposen til «chailatten» tok over halve drikken, når jeg tok teposen ut var koppen nesten tom. måtte vente i 30min på en milkshake! når milkshaken kom var. «chailatten» blitt kald. personale viste ikke hvor det de laget skulle heller, virket som de ikke kunne jobben sin. itillegg var «chailatten» veldig veldig veldig søt, og sterk. drakk nesten ingenting, og blir aldri å gå tilbake hit igjen.

Takk, ingridbergli

Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Som alltid:
Deilig kaffemilkshake.

Perfekt sted å hvile beina mellom handlerundene, mens man titter etter kjente.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Astrid N
Anmeldt 2. mars 2018

Fin liten kafé for å ta seg en pause, godt utvalg i kaffe. Enten du vil ha vanlig svart eller andre typer.
Anbefaler deres nye Latte m/pumpkin spice.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Trond V
Anmeldt 10. juni 2015

Lyst på noe spennende? Det hadde jeg hvertfall da jeg dro innom. Det er slik man vil ha en kaffebar;godt utvalg, bra produkter og fine omgivelser. Blir ikke lenge før jeg kommer tilbake, for pengeboken skrek ikke for hardt etter sist besøk

Dato for besøk: juni 2015
Takk, Mathen30
Anmeldt 1. november 2014 via mobile enheter

Milkshaken de selger her er den beste i byen! Kakene er også veldig gode, til tider litt dyre. Lokalet er ikke for de som vil ha det rolig rundt seg, da det ligger midt i koch kjøpesenter. Det mest negative med kafeen er at de ikke har noe vegetarmat, kakene er vegetar men de har ikke "ekte mat" som er vegetar. Det er dog en kafé jeg besøker ofte.

Takk, A7546NIjuliew

Reisende som så på Java Kaffebar, så også på

Har du vært i Java Kaffebar? Del dine erfaringer!