Hyggelige og hjelpsomme

Bra

Anmeldt 17. juli 2014
880bj_rnt
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bodø
Arctic Coastal Walk
4 anmeldelser
Anmeldt 27. september 2018

Da jeg skulle komme inn.. fikk med en gang vondt lukt området disken.. Lite brosjyre og osv.. Kjedelig lokal. Ikke noe spennende.

Dato for opplevelse: september 2018
2  Takk, Kjersti_B11
Anmeldt 22. september 2016

Vi kom med Hurtigruta, og skulle dagen etter til Svolvær for å oppdage vakre Lofoten. Vi ba om masse informasjon om Bodø, området rundt, og overnattinger, samt spisesteder. En meget behjelpelig serviceinnstilt kar, som også ga oss råd- og vink vedr. Lofoten, tegnet opp på kart- og ga oss viktige reisebrosjyrer. Mange takk! d:o)

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, jans0der
Anmeldt 1. august 2016

Ligger sentralt i Bodø sentrum. Litt lite lokale, fort fullt når turistbyen er inne. Veldig hjelpsom betjening, men savner mer brosjyrer for resten av regionen i Nordland.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, janinger2016
Anmeldt 20. juli 2015

Vi ble møtt av en trivelig og serviceinnstilt kar her. Ga oss god info om hvor vi fant tingene vi var på jakt etter, samt rutetider og bussinfo. Tommel opp!

Dato for opplevelse: juli 2015
Takk, NOR-Andreas
Anmeldt 17. juli 2014

Vi var i kontakt med turistinformasjonen ved kjøp av biletter til Ribtur. Vi ble litt trege til å hente de, men ble ringt opp og det var ingen problemer. Positive og kunskapsrike.

Dato for opplevelse: juli 2014
Takk, 880bj_rnt