Fantastisk strand

Fantastisk fin strand! Ca. 15 min å gå fra parkeringen Ikkje krevende tur, stort sett... les mer

Anmeldt 2 uker siden
829tirilh
Beste norske strand jeg har vært på

To flotte sandstrender med finkornet sand. Den nærmeste var veldig grunn og fin for små barn å bade... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Trokken
Drammen, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bodø
Saltstraumen av RIB
39 anmeldelser
Arctic Coastal Walk
3 anmeldelser
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

For ett sted! Du kan ikke besøke Bodø uten å ta turen innom Mjelle. Og du må ha vært her for å forstå og skjønne hvor flott denne perlen er. Dette må være Norges vakreste strand. Så stemningsfullt at man får lyst til å sette seg ned og bare være til. Gjerne en hel dag og bare la sansene ta inn alle inntrykk. Skuldrene senker seg automatisk og pulsen går ned. Hit må jeg tilbake og ta med mannen min og lunsjen:)

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Gievddo
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Bortimot verdens fineste strand. Lang sandstrand og store gressletter hvor man kan bade, grille og sole seg. Anbefales et besøk

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, roarg346
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

En fantastisk strand- åpent mot havet , vilt og vakkert- se rett over til Lofotveggen- nyt en fantastisk solnedgang. . Ta på deg gode sko og følg stien fra parkeringsplassen . Ingen mulighet til å gå feil, men vær obs på bratt og svingete vei.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Toril M
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Nydelig plass for å oppleve midnattssol. Egner seg bra for familier eller vennegjeng. Går fint å overnatte her.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, 719tord
Anmeldt 30. april 2018

Har du hørt Terje Nilsens melodi "Mjelde" så stemmer det perfekt.Dra en tur og opplev at bølgene trekker seg stille tilbake hver en gang.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Steinar-kr