Fantastisk strand

Fantastisk fin strand! Ca. 15 min å gå fra parkeringen Ikkje krevende tur, stort sett... les mer

Anmeldt 18. juli 2021
829tirilh
Flott plass, men vanskelig adkomst

Liten p-plass i bakken der stien går inn, eller stor p plass på toppen. Ca 3 km inn, men til tider... les mer

Anmeldt 31. oktober 2020
735p_lb
Gran, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bodø
Arctic Coastal Walk
4 anmeldelser
Anmeldt 31. oktober 2020 via mobile enheter

Liten p-plass i bakken der stien går inn, eller stor p plass på toppen.
Ca 3 km inn, men til tider vanskelig å gå. Spesielt om det er glatt. (Regn/is)
Når du kommer inn har du fantastisk utsikt ned til stranda, men du bør ikke ha høydeskrekk.

Dato for opplevelse: oktober 2020
2  Takk, 735p_lb
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Føler meg litt lurt, men forstår hvordan jeg luete meg selv nå. For jeg gikk utifra at forsidebildet var Mjellestranden, men det er det jo ikke. For forsidebildet av den vakre lille sandstripen er fra Hovdsundet. Det var lett å finne sti og beskrevet gåtur ut til Mjellestranden og ikke til den andre.

Mjellestranden var veldig vakker og tok meg bare 15 min fra kant til kant. Veldig fine stier. Jeg ser veldig for meg at det blir enda mer vakkert når det er høyvann. Men nydelig med alle sauene som går der ute og det er mye plass å boltre seg på! Jeg gikk i strålende sol hele veien selv om det var regn i Bodø sentrum.

Anbefaler turen. God tur!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, dorthesKS
Anmeldt 11. februar 2020 via mobile enheter

En naturskjønn opplevelsen , som bare må oppleves med egne øyne. På en soldag så kan man se så langt øye kan rekke, mot Lofoten. Som et barnebarn sa en gang, når skydekket å laft, her er jo fjellene , så hue så de går helt opp til himmelen

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Bjørn Vidar O
Anmeldt 28. januar 2020 via mobile enheter

Fantastisk utsikt og Nyderlig strand. Og så vanvittig koselig og gå sæ på sauer og lam ❤️❤️❤️ Fin plass for familie for grilling og tur

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, vigdis64
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk plass både for dagsturer og overnattinger i telt. Her finner du roen. Friskt vann i en bekk og nydelig men kaldt hav å bade i. Flott strand, fascinerende svaberg og herlig utsikt til Landegode og Lofotveggen

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Ken B