Ulike måter å oppleve Bodømarka på
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk tursted og spesielt når du på forhånd vet at det er det rene nettverker av turstier inni Bodømarka. Det fikk jeg erfare da jeg presterte å gå meg vill og gikk 12 km på måfå (vandt med «øppet landskap». Men, fortvil ikke. Jeg kom meg ut, snublet nesten borti en elg som tydeligvis hadde forsovet meg, og vi skremt løp i hver retning.
Anbefales for alle både med og uten retningssans!

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Elisabeth E
Anmeldt 30. april 2018

Her har komunen lagt seg i "sælen" for god merking av turløyper . Flott utsikt og behagelig og rolig område å lufte tankene

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, Steinar-kr
Anmeldt 10. april 2017 via mobile enheter

Bodømarka har noe for enhver smak, enten du vil på en liten tur eller lengre tur. Nydelig både vinter og sommer,med mange flotte utsiktspunkt. Hopsfjellet er et av stedene der du kan nyte fjellet samtidig som du har en fantastisk utsikt over hav og kyst.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, Hilde202016
Anmeldt 15. november 2016

Vi startet turen fra maskinisten og gikk for det meste i tykk tåke..Ettervert som vi nærmet oss toppen lettet tåken og vi så fantastisk natur! Vi så over til Steigen og andre øyer og topper rundt omkring i nydelig vær.

Dato for opplevelse: oktober 2016
1  Takk, mereted2013
Anmeldt 28. september 2016 via mobile enheter

Veldig fint å gå turer i Bodø-marka. Det er masse stier å velge imellom,så man finner alt ei ny rute å gå. Fint for både store og små. Fint å dra med seg barna for å gå tur og tenne bål ved en gapahuk

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, Lara C