“God mat”
Anmeldelse av Mon Ami Restauranter

Mon Ami Restauranter
Vurdert som nr. 38 av 74 Restauranter i Bodø
Anmeldt 6. november 2018

Dette vil jeg si er en av plassene man må prøve ut når man er i Bodø.
Maten er god, de ansatte er fantastisk hyggelig og lokalene er koslige.
Jeg vil anbefale å sitte ute, her får man lyset og en mye trivligere atmosfære.

Til tross for at man er inne på et senter blir man her litt skjermet fra alt stresset og støyet man møter på. Mon Ami er rett og slett en herlig plass å ta seg en liten pause, enten man er på shopping eller trenger en lunsj.

Det er gode porsjoner, og maten kom ekstremt kjapt på bordet. Vi var der på ettermiddagen etter lunsjrushet, så det kan være grunnen, men tok ikke mer enn 5 minutt fra vi hadde bestilt til maten var servert.
Vi bestilte bakt potet, noe jeg absolutt vil anbefale!
Prisen var grei.

Takk, Pettersen2018

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Ikke de koseligste lokalet, men dette stedet har en fantastisk service!
Vi bestilte pasta og en bakt potet. Tilbehøret på den bakte poteten ble feil så vi klagde. Dette ble tatt med et stort smil og de beklaget så mye. Innen 3 minutter var rett potet på bordet og kokken kom selv ut med den.
Når et sted har så koselig betjening og god mat så kommer man lett igjen. Bra jobbet!

Kakene deres er også veldig gode :)

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Silje_S_A
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Måtte ha litt kjapp lunsj og droppet innom. Fant oss ett trivelig bord og fikk hjelp til å finne menyen. Bakt potet hadde ikke jeg spist på mange år, men tenkte at det hadde vært artig å spist igjen. Bestilte i tillegg ost og nachos for å få litt mer mat. Etter kort tid kom maten og det var virkelig godt. Varm potet med rømme og kryddersmør og med ekstra tilbehør ble dette en finfin lunsj. Blir ikke lenge til jeg må lage dette hjemme, en glemt rett som fortjener å komme til verdighet igjen!

Takk, Gievddo
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Meget bra service og hyggelig betjening. Maten kom raskt.
Bestillte som vanlig bakt potet. Har til gode å finne andre plasser som lager bedre bakt potet enn Mon Ami. Den er terning 6.
Masse godt tilbehør å velge i.
Anbefales.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Kennk87
Anmeldt 13. mars 2018 via mobile enheter

Ga nettopp Mon Ami på City Nord 5 av 5 og hadde store forhåpninger til at denne skulle være like bra. Det var den ikke. Bestilte nøyaktig samme baguett med reker og ekstra majones. Baguetten hadde mindre reker, enkelte reker smakte vondt, det var lite majones og di hadde glemt å legge ved sitron. 15kr for 10 gram majones er også ganske flatterende... alt i alt, skuffende...

Dato for besøk: mars 2018
Takk, VidarTB

Reisende som så på Mon Ami Restauranter, så også på

Har du vært i Mon Ami Restauranter? Del dine erfaringer!