Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

Sentral og grei beliggenhet, og med et særpreg. Men alt blir ødelagt av manglende støvsuging og vask. Rommet vi fikk i tredje etasje var svært trangt som følge av det skrå taket. Hit blir det ingen tur igjen.

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, EspenJo
Anmeldt 26. april 2017 via mobile enheter

Nostalgisk. Hjemmekoselig. Romantisk.
Man blir møtt hyggelige mennesker som gir personlig service. Avslappende og koselig.
Rommene er pent innred på gammeldags vis. Mye å se på!
Sov veldig godt natten jeg lå her.

Dato for oppholdet: april 2017
Reisetype: Reiste alene
Takk, Totinone89
Anmeldt 29. mars 2017

Familedrevet og sentrumsnært med gangavstand til sykehuset, sentrum og busstopp. Ligger i et stille og rolig strøk. Hjemmekoselig atmosfære med små rom som har eget bad. Rommene er ulikt og temabasert innredet. Frokosten spiser du i "finstua" med nips, vakre bilder og antikke møbler. Kaffe og te tilgjengelig hele døgnet. Personlig service. Anbefales varmt, hvis du vil oppleve en hjemmekoselig atmosfære midt i Bodø sentrum til budsjettpris.

Romtips: Ulike størrelser på rommene, noen rom er ganske små.
Dato for oppholdet: mars 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Dagmar B
Anmeldt 5. juli 2016

Flotte, lyse og koselige rom til en billig penge. Stilig med forskjellige "temaer" etter kjente personer. Veldig hyggelig personell. Sentrumsnært, tar ca fem minutter å gå til sentrum. Har allerede bestemt meg for at jeg skal bo her neste gang jeg besøker Bodø. Anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, b0nel0ne
Anmeldt 7. desember 2015

Et veldig hyggelig pensjonat.som trygt kan anbefales.
Enkel god frokost, akkurat nok som man trenger.
Rommet var skikkelig koselig. Gratis kaffe i resepsjonen et pluss.
Kommer garantert til å bo der igjen.

Dato for oppholdet: desember 2015
  • Reisetype: Reiste alene