“Første stopp før turen videre til syden....”
Anmeldelse av Egon Bodø

Egon Bodø
Vurdert som nr. 21 av 68 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Amerikansk, Pizza, Grill
Middagsalternativer: Lunsj, Middag
Beskrivelse: Egon Restaurant i Bodø ligger midt på promenaden ved småbåthavnen i sentrum. Med store vinduer kan en sitte på Egon med full utsikt til det som skjer på utsiden, både på promenaden og i småbåthavnen.Egon ligger som en del av Thon Hotel Nordlys, og har også bl.a. frokostserveringen til hotellet.
Anmeldt 29. september 2018

Våkner opp uthvilt etter ei god natt med gode senger....en frokost som bare må oppleves...en smilende betjening som ønsker deg velkommen tilbake, og God tur videre....

Takk, Reiseglad369

Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk service og blid betjening Han kom til bordet og tok imot bestillinger. Maten var nydelig og vi var alle strålende fornøyd med både maten og servicen.

Takk, MainyBod
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Egon tilbyr kjente omgivelser og sin vanlige varierte meny. Maten var god men det skortet litt på service denne kvelden. Vi var 6 stykker og maten kom stykkevis og delt slik at de første var nesten ferdig når de siste fikk sin mat. En av rettene var også kald da den kom på bordet. Kjøkkenet spanderte is og kaffe til dessert som plaster på såret, så totalopplevelsen innfridde til slutt.
Er ikke spesielt glad i restauranter hvor man betaler på forhånd og som forventer tips på forhånd før man har fått smakt maten. Men du vet hva du får hos Egon.

Takk, Gievddo
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Har spist på Egon andre plasser gjennom hotellovernatting og det er lenge siden jeg har spist noe så smakløst som Carbonaraen i dag. Er alltid god mat på Egon, så i dag klaget jeg faktisk :/ Fikk Carbonaraen i retur med beskjed fra kokken om at det var brukt Standard oppskrift og ikke noe feil med maten min. -den var overkokt og smakløs. De hadde drysset litt ekstra parmesan over den og forventet at jeg da skulle spise. Har selv jobbet flere år med matservering og vet hvordan man skal/bør behandle en klage. Det var søndag og travelt og det hørtes ut til disken at kokken var hissig og stresset, men jeg ble likevel paff over svaret jeg fikk. Måten ble ikke spist og jeg gikk sulten derfra. Trist opplevelse på en flott restaurant som overalt ellers i landet har servert god mat.

Takk, Linda J
Anmeldt 18. august 2018

IKKE SPIS PIZZA PÅ EGON
Villedende info i meny ;; Spis så mye pizza og salat du vil fra vår buffét. Buffeten varierer mellom ulike pizza, salat og dressing står de i menyen Det lå 2 Vridde pizzastykker på bordet som skulle være buffet
Jeg gjorde servitør oppmerksom på forholdet og den manglende salat etter 1 stund kommer en smakløs deig med maaaasse ost -- seig ost lange tråder når man spiser ingen salat kommer tar forholdet opp med servitør for andre gang han tror da at salaten skal komme snart noe den ikke gjør JEG forklarer han at en smakløs oste haug på deigklump ikke er Pizza buffet Det forstår han ikke!!!!!!!! Da forstår i allefall jeg at tiden er kommet for å gå til 1 annen restaurant Det er det DYRESTE pizzastykke jeg har spist og det Suverent dårligste Lykke til om dere vil kaste bort penger på Egon i Bodø

Takk, TorvaldTake

Har du vært i Egon Bodø? Del dine erfaringer!