“Egon Bodø, men ikke Egon standard dette her”
Anmeldelse av Egon Bodø

Egon Bodø
Vurdert som nr. 33 av 80 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Amerikansk, Pizza, Grill
Middagsalternativer: Lunsj, Middag
Beskrivelse: Egon Restaurant i Bodø ligger midt på promenaden ved småbåthavnen i sentrum. Med store vinduer kan en sitte på Egon med full utsikt til det som skjer på utsiden, både på promenaden og i småbåthavnen.Egon ligger som en del av Thon Hotel Nordlys, og har også bl.a. frokostserveringen til hotellet.
Anmeldt 8. februar 2019 via mobile enheter

Bestilte 2 wok kylling temprura (rett 512), og 1 Quesadilla (rett 233).

Quesadilla var god
Begge tempura’ene var dårlig, svidd stekt kylling, for mye deig rundt heller små scampi og kald gammel/tørr ris (tydelig at risen vi fikk var gammel, da deler av den var steinhard og gjennomsiktig).

Betjening var hyggelig

Tragisk opplevelse, på langt nær verdt prisen.

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, gremling1972
emilk808, Manager på Egon Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. februar 2019

Hei,

Tusen takk for tilbakemeldingen. Etter en slik hendelse er det ikke noe annet å gjøre enn å legge seg flat for så å beklage. Vi har tydelige retningslinjer vi skal holde oss innenfor når det kommer til maten vi serverer, noe både kokker og servitører vet meget god. Her vil vi gå internt for å finne ut hvordan dette i utgangspunktet kan ha skjedd og hvorfor det ikke ble ordnet opp hos oss.

Uansett denne opplevelsen håper jeg å se dere tilbake hos oss igjen.

Anmeldt 6. februar 2019 via mobile enheter

Prøvde cæsarsalat til lunch her jobber det folk som liker å legge litt ære i hva de serverer og hvordan

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Tony S

Hei,

Utrolig moro, tusen takk for din tilbakemelding.

Håper på å få se deg snart tilbake på Egon :)

Anmeldt 25. januar 2019

Du vet hva du får og det er prima kvalitet på varene. Her var det flott service og hyggelig betjening.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Kjartan A

Hei,

Tusen takk for tilbakemeldingen. Fantastisk.

Ha en fin dag! :)

Anmeldt 23. januar 2019

Egon er Egon uansett hvor du kommer sånn stort sett. Egon bodø skiller seg ikke spesielt ut. Eneste var at vi fikk maten til forskjellig tid rundt bordet noe som var kjipt. De første var nesten ferdig spist før resten fikk maten sin.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Hege A

Hei,

Tusen takk for tilbakemeldingen. Når man går ut på restaurant så er det minste man kan forvente at man får maten til samme tid. Jeg vil ta en runde med alle ansatte på hvor viktig akkurat det er. Samtidig vi jeg beklage for at dere ikke fikk et slikt fantastisk opphold som alle gjester skal få hos oss.

Håper på å se dere tilbake snart igjen :)

Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Har spist mye på Egon i Bodø tidligere ifbm jobb og fått mye god mat. Men det virker som det har skjedd noe i negativ retning på kjøkkenet. Bestillte baconsurra indrefilet medium minus. Biffen var stekt alt for lite, helt rå inni. De stekte grønnsakene på fatet var kalde og bernaisesausen smakte ikke bra. Meldte fra til kelnere om at kjøttet var rått, han tok den med ut og jeg fikk ny biff etter cirka 15 min. Da var den veldig god, men fortsatt var tilbehøret kaldt. Tror det må gjøres en skikkelig " Hellstrøm rydder" opp på kjøkkenet hos Egon Bodø slik at dere kan få tilbake det gode ryktet dere hadde tidligere.

Takk, Ståle A

Hei Ståle A.

Først og fremst må jeg få takke deg for at du gir oss tilbakemelding. At du ikke fikk noe bra besøk hos oss må jeg få beklage for. Man skal ikke måtte få flere biffer for at maten skal være slik du bestilte den. Men slik jeg leser dette ordnet servitørene opp og du fikk en slik biff du bestilte. At grønnsakene ikke holder mål er utrolig leit. det er en tilbakemelding vi veldig sjeldent får og bil selvfølgelig holde oss på det topp nivået som man skal ligge når det kommer til det. Råvarer er noe av det viktigste vi har på Egon, det er grunnlaget for at maten er så god som den er.

I midlertid blir jeg oppriktig lei meg og irritert når du siterer til "Hellstrøm rydder". På Egon har vi ansatte som er for det første udannet innen for det faget de driver, lever og onder for mat. kommer på jobb tidlig om morgenen for å tilberede våre fantastiske råvarer slik at du som gjest kan komme inn og bestille hva som helst fra vår meny på hele 80 forskjellige retter. Vi har de siste 5 årene KUN fått smilefjes fra mattilsynet og er utrolig stolt av det. Så noe krise eller dårlig rykte vil jeg ikke si at vi har under noen omstendighet.

Håper du vil gi oss en ny sjanse en gang i fremtiden, fordi det er det verdt :)

Reisende som så på Egon Bodø, så også på

Har du vært i Egon Bodø? Del dine erfaringer!