“God mat, og rolig atmosfære!”
Anmeldelse av Egon Bodø

Egon Bodø
Vurdert som nr. 32 av 74 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Amerikansk, Pizza, Grill
Middagsalternativer: Lunsj, Middag
Beskrivelse: Egon Restaurant i Bodø ligger midt på promenaden ved småbåthavnen i sentrum. Med store vinduer kan en sitte på Egon med full utsikt til det som skjer på utsiden, både på promenaden og i småbåthavnen.Egon ligger som en del av Thon Hotel Nordlys, og har også bl.a. frokostserveringen til hotellet.
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Da jeg skulle finne sted å spise med noen venner, så var det stappfullt på de fleste spisestedene i sentrum. Så vi bestemte oss for å dra på Egon, noe jeg ikke angret på. Det var god mat der, hyggelige servitører og koselig var det også der. Det er også svært barnevennlig spisested, og det er en rolig atmosfære over restauranten. Maten var også veldig god, som er det viktigste med hele turen.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, grootnissen

2024 av 319 anmeldelser

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en veldig god opplevelse på Egon Bodø! De har sen servering, og maten var god. Maten kunne mat bestille via QR-kode (grunnet Covid). Jeg klarte å gjøre en feil i min bestilling, men de ansatte var svært hjelpsomme og hjalp meg med å få fikset klusset. Takk!

1  Takk, Nextplorer123
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig sen og upersonlig service!!! Det oppstod sterk røyklukt i lokalet mens vi var der. Bestillingsopplegget er for upersonlig

3  Takk, 7gjermundt
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Her det bare en ting å si. ALT kan bli bedre. Har spist mange steder, men her var det rot fra begynnelse til slutt. 4 personer. Lang ventetid, mat kommer i hytt og dynevær, Suppe serveres uten skje, hamburger kommer uten smeltet ost, og med knusktørt, gammelt brød. Virker som hele burgeren har stått litt, og så har man klasket ost på rett før servering (5 min. etter at di andre fikk maten). Siste rett (hvitløksbrød) ble servert når alle var ferdige å spise, og vi var klar at vi bestilte over disk) Han som serverte gjorde så godt han kunne, og smilte tappert. Ikke hans feil. Men Egon Bodø/Egon kjeden. Dette må dere rette opp i. Her var det mye rart ift. totalopplevelse og system kvalitet.

1  Takk, estokkah
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte 1stk taco forrett til å dele og 2 stk torsk til hovedrett. Det tok en time før forrett og hovedrett kom ut samtidig. Når vi påpekte dette uttrykte servitøren seg om hvilket kaos det ville bli på kjøkkenet om man skulle dele opp bestillingene i forrett og hovedrett. På Egon tar man bestillingene bord for bord i følge denne servitøren. Vedkommende som tok bestillingen kom med noe som kunne minne om en beklagelse, men det var også alt. Vi spiste hovedretten og lot forretten stå igjen. Blir nok en stund til vi spiser på Egon Bodø igjen...

1  Takk, Jannicke1

Reisende som så på Egon Bodø, så også på

Har du vært i Egon Bodø? Del dine erfaringer!