“Veldig sen servering”

Egon Bodø
Vurdert som nr. 31 av 74 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Amerikansk, Pizza, Grill
Middagsalternativer: Middag, Lunsj
Beskrivelse: Egon Restaurant i Bodø ligger midt på promenaden ved småbåthavnen i sentrum. Med store vinduer kan en sitte på Egon med full utsikt til det som skjer på utsiden, både på promenaden og i småbåthavnen.Egon ligger som en del av Thon Hotel Nordlys, og har også bl.a. frokostserveringen til hotellet.
Anmeldt 9. september 2020 via mobile enheter

Trivelige lokaler og godt besøkt da vi oppsøkte stedet en fredag ettermiddag . Rikholdig meny . Men - utrolig treg servering , nesten 30 minutter å vente på pizza . Foresten ikke så sprø og smakfull som forventet, men mulig at vi var blitt så negative at det farget det hele . Neste gang blir det et annet sted i Bodø.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Trondoc

2024 av 321 anmeldelser

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Da jeg skulle finne sted å spise med noen venner, så var det stappfullt på de fleste spisestedene i sentrum. Så vi bestemte oss for å dra på Egon, noe jeg ikke angret på. Det var god mat der, hyggelige servitører og koselig var det også der. Det er også svært barnevennlig spisested, og det er en rolig atmosfære over restauranten. Maten var også veldig god, som er det viktigste med hele turen.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, grootnissen
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en veldig god opplevelse på Egon Bodø! De har sen servering, og maten var god. Maten kunne mat bestille via QR-kode (grunnet Covid). Jeg klarte å gjøre en feil i min bestilling, men de ansatte var svært hjelpsomme og hjalp meg med å få fikset klusset. Takk!

1  Takk, Nextplorer123
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig sen og upersonlig service!!! Det oppstod sterk røyklukt i lokalet mens vi var der. Bestillingsopplegget er for upersonlig

3  Takk, 7gjermundt
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Her det bare en ting å si. ALT kan bli bedre. Har spist mange steder, men her var det rot fra begynnelse til slutt. 4 personer. Lang ventetid, mat kommer i hytt og dynevær, Suppe serveres uten skje, hamburger kommer uten smeltet ost, og med knusktørt, gammelt brød. Virker som hele burgeren har stått litt, og så har man klasket ost på rett før servering (5 min. etter at di andre fikk maten). Siste rett (hvitløksbrød) ble servert når alle var ferdige å spise, og vi var klar at vi bestilte over disk) Han som serverte gjorde så godt han kunne, og smilte tappert. Ikke hans feil. Men Egon Bodø/Egon kjeden. Dette må dere rette opp i. Her var det mye rart ift. totalopplevelse og system kvalitet.

1  Takk, estokkah

Reisende som så på Egon Bodø, så også på

Har du vært i Egon Bodø? Del dine erfaringer!