“Middag på drop-in”

Egon Bodø
Vurdert som nr. 32 av 80 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Amerikansk, Pizza, Grill
Middagsalternativer: Lunsj, Middag
Beskrivelse: Egon Restaurant i Bodø ligger midt på promenaden ved småbåthavnen i sentrum. Med store vinduer kan en sitte på Egon med full utsikt til det som skjer på utsiden, både på promenaden og i småbåthavnen.Egon ligger som en del av Thon Hotel Nordlys, og har også bl.a. frokostserveringen til hotellet.
Anmeldt 24. juli 2021

Fullbooket kveld når vi skulle bestille bord, men med muligheter for å komme på drop-in. Møtte opp i restauranten ca rundt kl 19.15. Fikk bord etter kort tid. God service. Enkel bordbestilling, og god mat som alltid. Kommer gjerne igjen.
OBS: Når vi forlot resultauranten ca kl. 20.30 var det lang kø utenfor.

Takk, Lovegirl88

Anmeldt 21. juli 2021

Ok mat, men chevresalaten manglet coppaskinke, som den i følge menyen skulle inneholde. Ba om å få sauser/dressinger på siden til nachos, Det glemte de, så alt lå over nachosen til barna. Med andre ord ikje helt fornøyde.

Takk, 510hanneh
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Vi ankom søndag klokken 22.30, men fikk likevel bestilt mat og drikke. Jeg tror vi kunne få bestille alle retter i menyen. Vi spiste ulike salater som alle smakte kjempegodt. Maten kom raskt. Noen av de ansatte virker uerfarne og litt ukonsentrert. Men det er starten på ferien og antagelig som forventet.

Takk, bhms2015
Anmeldt 3. juli 2021

Kjøpte idag en asiatisk rett med biffkjøtt. Kjøttet var kjempeseigt. Plutselig dukket det opp en godt kokt plastpose blandt kjøttbitene. Da mista jeg apetitten.
Aldri mer Egon i Bodø. De er en skam for kjeden.

Takk, S3625DQjanh
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Vi var 6 stykker som spiste, hvorav 4 voksne og 2 barn. Vi fikk alle maten vår samtidig, bortsett fra ett av barna - som måtte vente til alle var var ferdige med å spise, på maten sin. Det er helt innafor at ting kan gå i glemmeboken, men en enkel liten barnepizza med ost og skinke må kunne leveres på kortere tid enn 25-30 minutter, når tabben først er gjort. Når pizzaen kom på bordet var det ikke så mye som en 'beklager', og når jeg påpeker at vi andre er ferdige med å spise, så får vi bare en 'det har vært travelt' fra en servitør som så bare snur seg og går.

Vi har vært her én gang før, for 4 år siden, hvor vi ventet på maten i 1t og 40m. Den gang fikk vi heller ikke maten samtidig, og vi bestemte oss for aldri å gå hit igjen. Vi får prøve på nytt.

Takk, daniel b

Reisende som så på Egon Bodø, så også på

Har du vært i Egon Bodø? Del dine erfaringer!