“Restaurant besøk.”

Egon Bodø
Vurdert som nr. 33 av 79 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Amerikansk, Pizza, Grill
Middagsalternativer: Middag, Lunsj
Beskrivelse: Egon Restaurant i Bodø ligger midt på promenaden ved småbåthavnen i sentrum. Med store vinduer kan en sitte på Egon med full utsikt til det som skjer på utsiden, både på promenaden og i småbåthavnen.Egon ligger som en del av Thon Hotel Nordlys, og har også bl.a. frokostserveringen til hotellet.
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte en black & white fra menyen hvor jeg heller ville spist min samboers skosåle istedet. Kjøttet var tørt å heller ikke noe spesielt godt krydret. Chipsen var heller ikke krydret å man fikk ingen form for krydder ved bordet. Min fru bestilte en chicken bowl fra menyen å sa den var helt grei,men kald da vi fikk maten servert.Alt i alt var det åverpriset dårlig mat. Sur betjening å et dårlig intrykk av hele resturant opplevelsen. Anbefales ikke fra vår side. Det finnes nok flere restauranter i byen som kan toppe denne møkka.

Takk for åss!

Takk, EivindH67

Anmeldt 28. juli 2021

Pleier alltid å være fornøyd når jeg spiser på Egon rundt i landet. Men dette var nedtur. Med en biff full av trevler. Lunken eplejuce og lite saus. Og en betjening som var gretten når jeg påpekte det.

Takk, Venture777231
Anmeldt 24. juli 2021

Fullbooket kveld når vi skulle bestille bord, men med muligheter for å komme på drop-in. Møtte opp i restauranten ca rundt kl 19.15. Fikk bord etter kort tid. God service. Enkel bordbestilling, og god mat som alltid. Kommer gjerne igjen.
OBS: Når vi forlot resultauranten ca kl. 20.30 var det lang kø utenfor.

Takk, Lovegirl88
Anmeldt 21. juli 2021

Ok mat, men chevresalaten manglet coppaskinke, som den i følge menyen skulle inneholde. Ba om å få sauser/dressinger på siden til nachos, Det glemte de, så alt lå over nachosen til barna. Med andre ord ikje helt fornøyde.

Takk, 510hanneh
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Vi ankom søndag klokken 22.30, men fikk likevel bestilt mat og drikke. Jeg tror vi kunne få bestille alle retter i menyen. Vi spiste ulike salater som alle smakte kjempegodt. Maten kom raskt. Noen av de ansatte virker uerfarne og litt ukonsentrert. Men det er starten på ferien og antagelig som forventet.

Takk, bhms2015

Reisende som så på Egon Bodø, så også på

Har du vært i Egon Bodø? Del dine erfaringer!