“Alt for lang ventetid på maten”
Anmeldelse av Egon Bodø

Egon Bodø
Vurdert som nr. 32 av 80 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Amerikansk, Pizza, Grill
Middagsalternativer: Lunsj, Middag
Beskrivelse: Egon Restaurant i Bodø ligger midt på promenaden ved småbåthavnen i sentrum. Med store vinduer kan en sitte på Egon med full utsikt til det som skjer på utsiden, både på promenaden og i småbåthavnen.Egon ligger som en del av Thon Hotel Nordlys, og har også bl.a. frokostserveringen til hotellet.
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Egon har mulighet for å bestille mat fra bordet per mobiltelefon. Maten ble betalt ved bestilling. Fin ordning. Men: Det tok hele 45 minutter fra kvittering for bestilt og betalt mat dukket opp på min telefon til maten kom til bordet. Vi bestilte en pizza og to salater. Tre kvarters ventetid uten noen informasjon eller beklagelse underveis er for drøyt. Da maten kom var pizzaen god og tacosalaten helt grei, men Cæsarsalaten var kjedelig på smak og liten i porsjonsstørrelsen. Vi så ikke noe til servitøren etter at maten kom på bordet, så det var ingen mulighet til å gi tilbakemelding på hvordan maten smakte.

Det blir ikke flere besøk på Egon i Bodø for oss.

Takk, Inspire478911

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte en black & white fra menyen hvor jeg heller ville spist min samboers skosåle istedet. Kjøttet var tørt å heller ikke noe spesielt godt krydret. Chipsen var heller ikke krydret å man fikk ingen form for krydder ved bordet. Min fru bestilte en chicken bowl fra menyen å sa den var helt grei,men kald da vi fikk maten servert.Alt i alt var det åverpriset dårlig mat. Sur betjening å et dårlig intrykk av hele resturant opplevelsen. Anbefales ikke fra vår side. Det finnes nok flere restauranter i byen som kan toppe denne møkka.

Takk for åss!

Takk, EivindH67
Anmeldt 28. juli 2021

Pleier alltid å være fornøyd når jeg spiser på Egon rundt i landet. Men dette var nedtur. Med en biff full av trevler. Lunken eplejuce og lite saus. Og en betjening som var gretten når jeg påpekte det.

Takk, Venture777231
Anmeldt 24. juli 2021

Fullbooket kveld når vi skulle bestille bord, men med muligheter for å komme på drop-in. Møtte opp i restauranten ca rundt kl 19.15. Fikk bord etter kort tid. God service. Enkel bordbestilling, og god mat som alltid. Kommer gjerne igjen.
OBS: Når vi forlot resultauranten ca kl. 20.30 var det lang kø utenfor.

Takk, Lovegirl88
Anmeldt 21. juli 2021

Ok mat, men chevresalaten manglet coppaskinke, som den i følge menyen skulle inneholde. Ba om å få sauser/dressinger på siden til nachos, Det glemte de, så alt lå over nachosen til barna. Med andre ord ikje helt fornøyde.

Takk, 510hanneh

Reisende som så på Egon Bodø, så også på

Har du vært i Egon Bodø? Del dine erfaringer!