“Egon serverte kalde fries!”
Anmeldelse av Egon Bodø

Egon Bodø
Vurdert som nr. 33 av 79 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Amerikansk, Pizza, Grill
Middagsalternativer: Lunsj, Middag
Beskrivelse: Egon Restaurant i Bodø ligger midt på promenaden ved småbåthavnen i sentrum. Med store vinduer kan en sitte på Egon med full utsikt til det som skjer på utsiden, både på promenaden og i småbåthavnen.Egon ligger som en del av Thon Hotel Nordlys, og har også bl.a. frokostserveringen til hotellet.
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Egon sliter med et stort problem: De klarer ikke å servere fries og søtpotetfries som er varme nok. Da vi gjestet Egon i Bodø fikk vi nesten kalde fries til grillsharingen vår. Vi satt nær kjøkkenet, og la merke til at friesene ble stående lenge på brettene før kjøttet ble ferdig anrettet. Ikke rart friesen ble kalde i påvente av kjøttet! Dette må Egon ordne opp i, her har både servitører og kokkene et felles ansvar. Vi har tidligere bedt om nye fries når dette skjedde, men da vi måtte vente på friesene ble kjøttet og resten av maten kald. Skjerp dere Egon! Restauranten serverer jo ellers utmerket mat. Vi har gjestet Egon flere steder i landet, og fått servert kalde fries.

1  Takk, mortens951

Anmeldt 6. august 2021

4 personer, 1 pizza og 2 salater. Burde ikke tatt så lang tid å lage såpass enkel mat. Tilsammen måtte vi forholde oss til 3 servitører. Da vi spurte etter en halvtime om maten snart var klar fikk vi opplyst ca 5 minutter. Tok ennå 15 minutter før vi fikk. Var så sultne at vi slukte maten på under 15 min. Ingen som spurte om det smakte og ingen som enset oss da vi gikk.

Overpriset. Tilsammen en drøy 1000-lapp inkl. 4 brus.

Takk, 417ketilb
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Egon har mulighet for å bestille mat fra bordet per mobiltelefon. Maten ble betalt ved bestilling. Fin ordning. Men: Det tok hele 45 minutter fra kvittering for bestilt og betalt mat dukket opp på min telefon til maten kom til bordet. Vi bestilte en pizza og to salater. Tre kvarters ventetid uten noen informasjon eller beklagelse underveis er for drøyt. Da maten kom var pizzaen god og tacosalaten helt grei, men Cæsarsalaten var kjedelig på smak og liten i porsjonsstørrelsen. Vi så ikke noe til servitøren etter at maten kom på bordet, så det var ingen mulighet til å gi tilbakemelding på hvordan maten smakte.

Det blir ikke flere besøk på Egon i Bodø for oss.

Takk, Inspire478911
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte en black & white fra menyen hvor jeg heller ville spist min samboers skosåle istedet. Kjøttet var tørt å heller ikke noe spesielt godt krydret. Chipsen var heller ikke krydret å man fikk ingen form for krydder ved bordet. Min fru bestilte en chicken bowl fra menyen å sa den var helt grei,men kald da vi fikk maten servert.Alt i alt var det åverpriset dårlig mat. Sur betjening å et dårlig intrykk av hele resturant opplevelsen. Anbefales ikke fra vår side. Det finnes nok flere restauranter i byen som kan toppe denne møkka.

Takk for åss!

Takk, EivindH67
Anmeldt 28. juli 2021

Pleier alltid å være fornøyd når jeg spiser på Egon rundt i landet. Men dette var nedtur. Med en biff full av trevler. Lunken eplejuce og lite saus. Og en betjening som var gretten når jeg påpekte det.

Takk, Venture777231

Reisende som så på Egon Bodø, så også på

Har du vært i Egon Bodø? Del dine erfaringer!