“Sashimi og kalvekjøtt”

Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 14 mars 2018 via mobile enheter

Smakfullt kalvekjøtt. Sausen var her et viktig smakselement sammen med gresskarpureen.
Sashimi: godt! Men ikke mye, så kan med fordel kombineres med noe annet.
Hyggelig atmosfære. Vi ser frem til kaffen :)

Takk, Stein Olav R

Anmeldt 9 mars 2018 via mobile enheter

Vi valgte heldigvis sushi på Ohma. Det er den beste sushi jeg har spist. Veldig god servise og grei pris. Kelneren satte sammen menyen for oss. Vi sa bare hvor mange biter vi ville ha. Kveite makien var best. Verdt alene turen fra Oslo.

Takk, finnove
Anmeldt 26 februar 2018 via mobile enheter

Anbefales et resturantbesøk hit! Deilig atmosfære og nydelig mat og drikke. Hit kommer vi igjen ❤❤

Takk, Linn-Malin H
Anmeldt 14 februar 2018 via mobile enheter

Var her for å spise lunsj og jeg er kjempefornøyd med buffeten. Til og med følget som ikke likte sushi elsket flere biter og forsynte seg om igjen. Et hyggelig sted med god atmosfære og veldig god mat. Anbefales

Takk, Xenia20
Anmeldt 5 februar 2018 via mobile enheter

Seks damer som er ute og spiser. Vennlig og oppmerksom servitør som følger opp under måltidet. Forskjellige retter bestilles - hvor alle er veldig fornøyd. Varm, gode smaker. Rikelig med mat, ikke alle klarer å spise opp. Rolig stemning i restauranten. Fra menyen anbefales spesielt Kam Kon Pot oog Tørrstekte Biffstrimler

Takk, Elisabeth A

Reisende som så på Ohma Asian Cooking, så også på

Har du vært i Ohma Asian Cooking? Del dine erfaringer!