“Fantastisk opplevelse og nydelig mat!!”
Anmeldelse av Ohma Asian Cooking

Ohma Asian Cooking
Vurdert som nr. 3 av 80 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Jeg var innom restauranten får og spise med noen kolleger, og ble meget positivt overrasket over service, den gode maten og atmostferen på restauranten. Min kolega hadde spist dere mange ganger på sine forettningsreiser og hadde prøvesmaker store deler av menyen. Jeg ble anbefalt TØRRSTEKTE BIFFSTRIMLER, som var aldeles nydelig og spicy.

Jeg var godt fornøyd med servicen, og det tok ikke lang tid å få mat servert eller mer å drikke! Regningen fikk vi også raskt når vi ba om den og man kan splitte regningen om det trengs.

Anbefaler restauranten på det varmeste om man er på besøk i Bodø byen.

Takk, thomaslH117QK

Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Bestilte take out 24biter og hummer maki på tlf. Var klar til avtalt tid for henting. Presentasjonen var fin i eskene.
Begrene med soyasaus var mini, så det var ikke mulig å dyppe biter i. Litt problem når du ikke har dekketøy....

Sushien smakte godt og var god kvalitet på bitene og fisken. Hummer makien smakte nydelig, virkelig en 10.
Noen riskorn var ikke helt ferdig kokt i bitene.
Men alt i alt veldig godt og kommer gjerne tilbake.

Takk, aleandrab
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Siden jeg ikke er fan av buffet så valgte jeg fra menyen deres istedet for å gå for buffeten. Hadde nok håpet at det skulle være en god ide men det var det kanskje ikke. Mye ris og lite fisk. Note to self: gå for buffeten neste gang.

Takk, PaalCK
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Var på Ohma sammen med min datter, og vi spiste tre småretter hver. Vi tok begge vårruller som var fantastisk sprø og deilige med to gode pikante sauser til. Vi tok også begge teriyaki kyllingspyd med currysaus. Veldig godt, men litt anonym saus? Hadde tålt litt mer curry? Som siste smårett hadde jeg hummer maki med chilimajones. Det var helt vanvittig godt! Datteren min tok hummertaco, som også falt godt i smak. Til maten hadde jeg et glass av husets riesling. En tørr og mineralsk men samtidig fruktig og frisk riesling fra Tyskland (2016). Den passet veldig fint til maten. Til dessert tok vi begge pasjonsfruktis med sesamkjeks, karamell og bringebærcoulis. Også det en fin kreasjon med mange gode smaker! Servitørene var oppmerksomme og serveringen gikk raskt. En veldig fin opplevelse!

Takk, sasolbakk
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er en svært flott restaurant med asiatiske retter og sushi av høy kvalitet. Jeg har vært her mange ganger og maten er alltid super!
Kvaliteten samsvarer med prisnivået.
Meget bra service.
Koselige lokaler.
Anbefales!

Takk, Rune1973

Reisende som så på Ohma Asian Cooking, så også på

Har du vært i Ohma Asian Cooking? Del dine erfaringer!