“God mat, men litt dårlig service ”
Anmeldelse av Ohma Asian Cooking

Ohma Asian Cooking
Vurdert som nr. 3 av 75 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

God mat, men servicen var ikke mye å skryte av. Tok bla veldig lang tid før kelneren tok bestillingen vår. Det tok også lang tid å få betalt, så vi følte oss generelt veldig «glemt».

Takk, X4226FUkarene

Anmeldt 29. juni 2020

Kom dit en fredagskveld uten å ha booket bord, men de fikset et til oss på noen minutter. Rolig og behagelig lokale, god og velbalansert mat, og helt utmerket service!! En smilende og kunnskapsrik servitør kom med forslag til retter uten å være for pågående.

Takk, IngvilBg
Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Etter hyggelig samtale med restauranten (messenger) angående glutenfrie alternativer, valgte vi å besøke Ohma for å spise sushi. Jeg og samboeren min bestilte OHMA Delux plate stor (38 sushi biter) + spicy sakura (8 biter), servitøren hadde god kunnskap om deres glutenfrie alternativer og forklarte at de kunne lage det meste glutenfritt så lenge vi ga dem litt ekstra tid, etter ca 30 minutter var all maten klar! Maten smakte helt fantastisk og jeg var utrolig fornøyd med at jeg endelig fikk smake friterte sushiretter eneste negative var at det tok litt lang tid før vi fikk bestille og at det tok lang tid fra vi bestilte til vi fikk drikke. Men denne restauranten kan absolutt anbefales for personer med Cøliaki

2  Takk, Marlenemari
Anmeldt 12. juni 2020 via mobile enheter

Veldig god crispy duck !!
Fantastisk vin
Veldig god service
Gode på allergi og anbefalinger i menyen
Lurt å booke bord (vi var her en fredag)

Takk, simness
Anmeldt 1. juni 2020

1 Pinsedag på Ohma ble 1 pinefull affære Har tidligere god erfaring med mat og personale på dette stedet Men får dere noen av de som var på jobb denne kvelden er det bare og gå -- ja reis dere og gå det er flere steder i Bodø som har bedre service Jeg måtte bare gå fra stedet ingen respons fra servitører de sullet rundt med rydding og alt annet enn betjening av gjest Vær på vakt når de begynner med at de skal se om det er ledig bord i nesten tomt lokale :)))) Ingen spørsmål om drikke eller annen form for kommunikasjon når du henvises til bord Når det er totalt 8 personer i lokalet er utrolig dårlig jobb de gjør her

Dato for besøk: januar 2020
Takk, TorvaldTake

Reisende som så på Ohma Asian Cooking, så også på

Har du vært i Ohma Asian Cooking? Del dine erfaringer!