“Smakfull mat”

Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 12. juli 2020

Ble hyggelig tatt i mot. Vann på bordet med en gang. Fikk bestilt både forrett, hovedrett og drikke fort og greit. Utrolig gode smaker på de forskjellige rettene som ble bestilt - kyllingspyd, dumplings, sushi, kveite, tørket biffstrimler. Alt anbefales! Hit kommer vi gjerne igjen!

1  Takk, kgst2018

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

God mat, men servicen var ikke mye å skryte av. Tok bla veldig lang tid før kelneren tok bestillingen vår. Det tok også lang tid å få betalt, så vi følte oss generelt veldig «glemt».

Takk, X4226FUkarene
Anmeldt 29. juni 2020

Kom dit en fredagskveld uten å ha booket bord, men de fikset et til oss på noen minutter. Rolig og behagelig lokale, god og velbalansert mat, og helt utmerket service!! En smilende og kunnskapsrik servitør kom med forslag til retter uten å være for pågående.

Takk, IngvilBg
Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Etter hyggelig samtale med restauranten (messenger) angående glutenfrie alternativer, valgte vi å besøke Ohma for å spise sushi. Jeg og samboeren min bestilte OHMA Delux plate stor (38 sushi biter) + spicy sakura (8 biter), servitøren hadde god kunnskap om deres glutenfrie alternativer og forklarte at de kunne lage det meste glutenfritt så lenge vi ga dem litt ekstra tid, etter ca 30 minutter var all maten klar! Maten smakte helt fantastisk og jeg var utrolig fornøyd med at jeg endelig fikk smake friterte sushiretter eneste negative var at det tok litt lang tid før vi fikk bestille og at det tok lang tid fra vi bestilte til vi fikk drikke. Men denne restauranten kan absolutt anbefales for personer med Cøliaki

2  Takk, Marlenemari
Anmeldt 12. juni 2020 via mobile enheter

Veldig god crispy duck !!
Fantastisk vin
Veldig god service
Gode på allergi og anbefalinger i menyen
Lurt å booke bord (vi var her en fredag)

Takk, simness

Reisende som så på Ohma Asian Cooking, så også på

Har du vært i Ohma Asian Cooking? Del dine erfaringer!