“Deilig mat”

Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 1. oktober 2020 via mobile enheter

Vi var innom Ohma og spiste middag. Deilig velsmakende mat. God og rask service, hyggelig betjening. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, ztig65

1923 av 404 anmeldelser

Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og veldig god service. Anbefaler smaksmenyen. Vanskelig å velge en favoritt blant alt det gode, fra forretter til dessert. 5/5.

Takk, sand4hl
Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

Vi kom lørdag kveld uten å ha bestilt bord. Vi var heldige da de fant en plass til oss på en veldig travel kveld. Hyggelig betjening god service. Veldig god mat. Anbefales, men bestill bord

1  Takk, torunnhavre
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, jeg må ha en spesiell tilbereding p.g.av en sykdom som gjør at jeg ikke kan spise
sterkt kryddret mat.Ikke noe problem her alt ble slik jeg ønsket det.Veldig hyggelig og tilstedeværende betjening. Kommer gjerne tilbake

Takk, lisekri
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Denne resturanten var absolutt et godt valg! Vi liker sushi og bestilte en stor rett og den var kjempegod! Kelneren ga så god service, orienterte om maten og anbfalte en meget god hvitvin til

Takk, ljcfpufgg

Reisende som så på Ohma Asian Cooking, så også på

Har du vært i Ohma Asian Cooking? Del dine erfaringer!