“Ny mening om Asiatisk Mat”
Anmeldelse av Ohma Asian Cooking

Ohma Asian Cooking
Vurdert som nr. 3 av 79 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Ble godt tatt i mot av servitøren vår Nohr , som hadde sin første dag på jobb i denne restauranten . Hyggelig egyptisk genteknologistudent.
Vi bestilte Smaken av Ohma , en syv-retter , med alle elementer av resturantene utvalg. Personlig valget jeg også vinpakke . Alt stemte denne kvelden.
Maten var perfekt, lekker sushi med laks tartar og sopp. Chrispy Duck og kokos-is. Nøye avstemte viner , også til desserten.
Takk til Nohr som gjorde opplevelsen og måltidet perfekt.
Asiatisk mat kan også tilberedes og serveres på ett meget høyt plan. Ikke bare store porsjoner i takeaway innpakning.

Takk, kjelle67

Anmeldt 26. juli 2021

Travel restaurant, men me fekk plass denne kvelden. Her fekk me god asiatisk mat med gode smakar. Hyggelige servitørar, sjølv om det var travel. Greitt lokale. Bra restaurant!

1  Takk, Trehar
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Vi ble tatt godt imot av en svært hyggelig servitør som fikk oss til å føle oss hjemme med en gang. Maten må være det beste som finnes i Bodø og Nordland. Helt utmerket! Det ble nok plutselig litt mange gjester og det ble litt ventetid på serveringen, men vi hadde god tid så det gjorde ingenting. Vi kommer tilbake!

Takk, 943lassea
Anmeldt 4. juli 2021

Nydelig mat, stilig interiør, hyggelig service, restaurantens egne hvitvin var veldig god. Anbefales både å spise i restauranten og å bestille takeaway:)

1  Takk, Gladiferie
Anmeldt 30. juni 2021

Vi var 4 personer som hadde reservert bord lang tid i forveien etter anbefalinger på nettet, og gledet oss til både god spise og bevertning. Ved ankomst var ikke stolene børstet for smuler og matrester etter forrige servering. Kelneren prøvde å unnskylde med at ryddedamen ikke hadde gjort jobben sin??? Vi ble foreslått et annet bord, men det var stoltrekkene så inngrodde med gamle matrester og annet at vi valgte det første bordet, hvor jeg selv måtte børste setene rene. Menylisten var flekkete og krøllete, men håpet om god mat var fremdeles tilstede. Jeg bestilte en dry martini cocktail, men da den kom var det en 50/50 blanding av gin og martini, av den søte typen og ikke en tørr vermuth. Jeg klaget på drinken og sa at forholdet ikke var riktig, men fikk som svar at dette skulle være slik i henhold til oppskriften, utrolig arrogant! 2 av oss bestilte 8 retter (fikk bare 7) og følget bestilte 3 retter, hvor sprøstekt andebryst var en del av opplegget. Hos oss med 8 retter var de brukbart stekt, men for tykke skiver som ikke var skåret helt over. Hos følget var det ikke bra, de var knusk tørre, og bar preg av at dette var oppskjær og rester av andre serveringer, total mangel på forståelse av hvordan dette skal være. Grønnsakene var ikke finsnittet til wrapsene og ikke separert. Betjeningen var oppofrene, men manglet tydeligvis en leder som kunne være i stand til å ta tak i hvordan en restaurant i denne klassen skal drives. Vi kommer IKKE tilbake, spesielt når regningen endte opp med 1100 per person.

2  Takk, Herman A

Reisende som så på Ohma Asian Cooking, så også på

Har du vært i Ohma Asian Cooking? Del dine erfaringer!