“God mat, dårlig service”
Anmeldelse av Ohma Asian Cooking

Ohma Asian Cooking
Vurdert som nr. 3 av 79 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Leverte dessverre langt under forventning.
Maten var upåklanderlig , men servicen var dessverre langt dårligere.
Vin ble servert etter retten var spist, servert i store mengdeforskjeller, vinen som ble bestilt ble ikke levert og når vi sa ifra fikk vi beskjed om at servitørene visste best.
Hjelper lite at maten var bra når servicen er skremmende dårlig….

Takk, j_rgenh228

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Ble godt tatt i mot av servitøren vår Nohr , som hadde sin første dag på jobb i denne restauranten . Hyggelig egyptisk genteknologistudent.
Vi bestilte Smaken av Ohma , en syv-retter , med alle elementer av resturantene utvalg. Personlig valget jeg også vinpakke . Alt stemte denne kvelden.
Maten var perfekt, lekker sushi med laks tartar og sopp. Chrispy Duck og kokos-is. Nøye avstemte viner , også til desserten.
Takk til Nohr som gjorde opplevelsen og måltidet perfekt.
Asiatisk mat kan også tilberedes og serveres på ett meget høyt plan. Ikke bare store porsjoner i takeaway innpakning.

Takk, kjelle67
Anmeldt 26. juli 2021

Travel restaurant, men me fekk plass denne kvelden. Her fekk me god asiatisk mat med gode smakar. Hyggelige servitørar, sjølv om det var travel. Greitt lokale. Bra restaurant!

1  Takk, Trehar
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Vi ble tatt godt imot av en svært hyggelig servitør som fikk oss til å føle oss hjemme med en gang. Maten må være det beste som finnes i Bodø og Nordland. Helt utmerket! Det ble nok plutselig litt mange gjester og det ble litt ventetid på serveringen, men vi hadde god tid så det gjorde ingenting. Vi kommer tilbake!

Takk, 943lassea
Anmeldt 4. juli 2021

Nydelig mat, stilig interiør, hyggelig service, restaurantens egne hvitvin var veldig god. Anbefales både å spise i restauranten og å bestille takeaway:)

1  Takk, Gladiferie

Reisende som så på Ohma Asian Cooking, så også på

Har du vært i Ohma Asian Cooking? Del dine erfaringer!