“Uhøflig og bryskt avvist”
Anmeldelse av Ohma Asian Cooking

Ohma Asian Cooking
Vurdert som nr. 3 av 79 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 16. september 2021

Vi hadde riktignok ikke bestilt bord, men vi kom tidlig og ba om bord for to. Damen ga ingen hyggelig velkomst, «no reservation no table. Good night.» Ingen blikkontakt eller smil. Vi har aldri blitt møtt av en så lite hyggelig person. Vi skal være her noen dager, men kommer desidert IKKE til å prøve det stedet der igjen!!

Dato for besøk: september 2021
Takk, 616lailak

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Dumpings litt harde i kantene men veldig saftig og en nydelig tilhørende saus. Overalt veldig gode dumpings

Sushi deluxe plate var fantastisk. Alt smakte perfekt

Servitøren frå Egypt gav oss en veldig god opplevelse med sin kunnskap, anbefalinger og sin varme og gode personlighet. Passet godt på og gav en utmerket service!

Anbefalast på det sterkaste!

Takk, Andreas T
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Meget pen og trivelig restaurant. Hyggelig ansatte.
God stemning for voksene som ønsker å kose seg med god mat og drikke.

Takk, Terje D
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Leverte dessverre langt under forventning.
Maten var upåklanderlig , men servicen var dessverre langt dårligere.
Vin ble servert etter retten var spist, servert i store mengdeforskjeller, vinen som ble bestilt ble ikke levert og når vi sa ifra fikk vi beskjed om at servitørene visste best.
Hjelper lite at maten var bra når servicen er skremmende dårlig….

Takk, j_rgenh228
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Ble godt tatt i mot av servitøren vår Nohr , som hadde sin første dag på jobb i denne restauranten . Hyggelig egyptisk genteknologistudent.
Vi bestilte Smaken av Ohma , en syv-retter , med alle elementer av resturantene utvalg. Personlig valget jeg også vinpakke . Alt stemte denne kvelden.
Maten var perfekt, lekker sushi med laks tartar og sopp. Chrispy Duck og kokos-is. Nøye avstemte viner , også til desserten.
Takk til Nohr som gjorde opplevelsen og måltidet perfekt.
Asiatisk mat kan også tilberedes og serveres på ett meget høyt plan. Ikke bare store porsjoner i takeaway innpakning.

Takk, kjelle67

Reisende som så på Ohma Asian Cooking, så også på

Har du vært i Ohma Asian Cooking? Del dine erfaringer!