“Catering herfra? Be om pris på forhånd!”
Anmeldelse av Great Gandhi

Great Gandhi
Vurdert som nr. 30 av 68 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Indisk
Anmeldt 2. juni 2018

To ganger har jeg bestilt mat herfra, og har begge gangene fått én pris når jeg bestilte og en dyrere pris da jeg skulle hente maten. Veldig irriterende når du må stå å krangle om pris. Hvis jeg skulle komme til å bestille herfra flere ganger vil jeg nok få prisen bekreftet på mail skriftlig først. Det er imidlertid synd, siden maten her er god.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Hilde202016

Anmeldt 4. mai 2018

Fantastiske ansatte, like hyggelige hver gang :- ) Kjøper mat her hver gang jeg er hjemme i Bodø, like fantastisk mat hver gang! Anbefaler nr 17 med koriander naan til :)

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Lena L
Anmeldt 16. april 2018 via mobile enheter

Skulle inn å bestille takeaway til 99kr. Endte opp med 141kr med brus. Skjønte ikke hvordan en brus kunne være så dyr men lot det være.
Så skal jeg få maten og han som jobber der bare setter det på disken ved han sånn at jeg ikke når maten og går. Står der som et stort spørsmålstegn og tenker «hallo, kan jeg få den maten eller?» Så kommer det endelig en dame og gir meg, og da sier jeg hade til begge to men ingen respons. Tenker neivell da bare går jeg. Så kommer jeg på hotellet og finner ut av at jeg ikke har bestikk. Det kunne jeg husket selv men går tilbake igjen og da da er bestikket bak disken så tydelig noen de burde legge oppi.

Jeg pleier ikke skrive anmeldelser i det hele tatt men ble så overrasket over den dårlige servicen så måtte dele det med noen andre. Veldig lite imøtekommende mennesker. Sist men ikke minst var maten smakløs og ok, riktignok er dette smak og behag. Men Great Gandhi er Ikke et sted verdt å besøke når folkene som jobber der ikke gidder å gi av seg selv.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Marius S
Anmeldt 16. oktober 2017 via mobile enheter

I forbindelse med kulturnatt i Bodø sentrum 13.oktober 2017 besøkte vi Great Ghandi for en koselig middag. Vi bestilte begge to kylling tikka med ris, raita og hvitløksnanbrød. Maten var veldig god. Trekker ned for 1 time (!) ventetid på maten, og smakløs ris. Ellers var både maten generell god og stemningen generelt greit.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Ida L
Anmeldt 3. oktober 2017

Etter en noe strabasiøs tur gjennom et Bodø med omkjøringer, avkjøringer, ut og innkjøringer gater opp og ned - ble valget denne Great Gandhi som overhodet ikke var Great! Skal de få ros for noe - må det være at kjøtter var veldig mørt - men ikke noe annet. Forskjellige retter med nesten samme smak er triste greier. På skala 1-10 vil jeg gi en svak firer! Skjerp dere med både service og smakstilsetninger!

Dato for besøk: september 2017
Takk, Keinappel

Reisende som så på Great Gandhi, så også på

Har du vært i Great Gandhi? Del dine erfaringer!