“Bra mat, men dårlig service”
Anmeldelse av Great Gandhi

Great Gandhi
Vurdert som nr. 30 av 68 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Indisk
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Maten var god. Akkurat hva man kan forvente på en indisk restaurant, og ikke mer. Dessverre trekker service og betjening mye ned. Vi fikk ikke utdelt glass for vann, og servitøren rotet mye med bestillingen. Vi fikk heller ikke maten samtidig.

Takk, Relax771429

Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

God mat med store porsjoner. Spesielt godt nan-brød med ulike alternativer, hvitløk, koriander osv. Meget god reita i tillegg. Lokalet er rent og pent, trivelig betjening. Anbefales.

Takk, CF_Storm
Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Tandoori-lammet var tørt, grønnsakene var rå, men ble halvstekt på den glovarme platen de ble servert på. Sausen var nokså smakløs. Godt hvitløk-nanbrød. Hyggelig service, åpenbart et populært takeawaysted.

Takk, Knut S
Anmeldt 13. juni 2018 via mobile enheter

Kjøttet var svidd utenpå og tørt og kaldt inni. Rekene var smakløse. Skal jeg si noe positivt så må det være nan brødene de var varme og gode.

Takk, Jørund S
Anmeldt 3. juni 2018 via mobile enheter

Nydelig mat rett ved stormen konserthus. Fin service og veldig smakfull mat i bodø senteum. Anbefales uansett om du skal ha lunch eller middag.

Takk, sholmvik

Reisende som så på Great Gandhi, så også på

Har du vært i Great Gandhi? Del dine erfaringer!