“Sushi”

Great Gandhi
Vurdert som nr. 37 av 80 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Indisk
Anmeldt 6. november 2018

Stor ogvariert meny. God service og nydelig mat. Servitør anbefalte Gandhi vin(hvit) som passet ypperlig til maten.

Takk, Nina P

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

5 kompiser bestilte bord, ble tatt godt imot, rask servering, kanskje litt små porsjoner, varm mat. Anbefales.

Takk, Havar56
Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Bestilte kylling tikka og garlic naan.
Gryteretten var ikke nok krydret og var i feil farge. Den skal være oransj, ikke gul, så det var for mye fløte. Som du heller ikke skal bruke, men yoghurt.
Garlic naanen var brent og ikke nok hvitløk i det hele tatt. Jeg ville ikke anbefalt å dra dit for en indisk opplevelse, og jeg er indisk.

Dato for besøk: august 2018
Takk, manrajkd
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Maten var god. Akkurat hva man kan forvente på en indisk restaurant, og ikke mer. Dessverre trekker service og betjening mye ned. Vi fikk ikke utdelt glass for vann, og servitøren rotet mye med bestillingen. Vi fikk heller ikke maten samtidig.

Dato for besøk: august 2018
Takk, HoppyBond
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

God mat med store porsjoner. Spesielt godt nan-brød med ulike alternativer, hvitløk, koriander osv. Meget god reita i tillegg. Lokalet er rent og pent, trivelig betjening. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, CF_Storm

Reisende som så på Great Gandhi, så også på

Har du vært i Great Gandhi? Del dine erfaringer!