“Glad i Indisk? Styr unna dette stedet!”
Anmeldelse av Great Gandhi

Great Gandhi
Vurdert som nr. 37 av 76 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Indisk
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi gledet oss stort til Indisk etter mange gode fiskeretter på Nord-Norge ferien, men dette stedet var en stor skuffelse!

Maten var ikke i nærheten av det vi er vant med på Indisk restaurant, til og med «Papadumsen» var lite vellykket, med «bløtt» brød og Sweet chilisaus fra flaske som garnityr. Hovedretten min, Kylling Tikka Masala, bestilt i styrken medium + smakte ingenting og var en brun grøtlignende masse med store og udelikate kyllingbiter. Raitaen var en tynn hvit saus hvor noen få båter tomat svømte oppi. Nambrødet var også dårlig stekt og ble ikle servert helt, men i små skiver. Denne indiske maten vil jeg påstå er en skam for det indiske kjøkken.

Likevel; det verste var dog personalet som var uengasjert, gikk barbeint i sandaler og fremsto som totalt kunnskapsløse, både om maten de serverte og hvordan vanlig serveringskotyme foregår. Vinen ble feks ikke åpnet ved bordet.

Kjempeskuffelse, ta heller en pølse på Narvesen om alt annet er fullbooket.

Takk, tonej785

1923 av 151 anmeldelser

Anmeldt 11. juli 2020

Maten smaker godt men det er veldig milde sauser for dem som er vant med indisk mat. Også uvant med rå løk, rødkål og gulrot sammen med kyllingen. Ingen av de to som var på jobb smilte, ønsket folk velkommen eller spurte om maten var god. Dekketallerkene som står på bordet ble kun tørket av med en serviett mellom to bordsettinger. Dametoalettet manglet både såpe og tørkepapir.

Takk, 844kis
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Stappfullt lokale, ingen avstand mellom gjester. Ingen smitterutiner. Vi fikk tildelt et bord klint inntil nabobordet, og etter å ha ventet i 20 minutter på at servitøren skulle komme og ta bestilling, dro vi. I mellomtiden hadde gjester som kom etter oss blitt ekspedert. Sa i fra til de ansatte, og de møtte oss med et skuldertrekk. Andre gjester klagde på kald mat.

3  Takk, 760kathrines
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

På bobiltur ville vi ha noe å spise. Sammen med et vennepar hadde vi egentlig tenkt oss en annen plass i kveld, men der var det fullt så det ble Great Gandhi i stedet . Det angret vi ikke på ! Mye folk her også men vi fikk bord etter en kort stund. Hyggelige servitører som jobbet som helter kom raskt og tok opp bestilling på mat og drikke . Etter en liten stund kom maten , delikat tilberedt. Noe Tandoori og noe curry. Alt smakte nydelig ! Faktisk en av de beste Indiske restaurantene jeg har spist på. Koselig sted, nydelig mat og hyggelige betjening... hva mer kan man forlange ?

2  Takk, trond116
Anmeldt 11. november 2019 via mobile enheter

Vil med dette takke for en himmelsk mat opplevelse. Nydelig mat å veldig koselig plass. Betjeningen var veldig hyggelige. Kommer tilbake.

Dato for besøk: november 2019
Takk, 714elinm

Reisende som så på Great Gandhi, så også på

Har du vært i Great Gandhi? Del dine erfaringer!