“Fantastisk god mat! ”

Great Gandhi
Vurdert som nr. 35 av 74 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Indisk
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening som raskt fikset et bord til oss. Maten var nydelig, gode smaker og herlig naan. Anbefaler både palak paneer og chefs chicken!

Takk, 714ingridf

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Styr unna. Sint og sur betjening. Kaster servietter og bestikk på bordet når de skal dekke på til oss!

Takk, palrunejorgensen
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Helt grei middag.
Hverken mer eller mindre for min del.
De andre ved bordet var nok mer fornøyd, men både hvertskapet og betjeningen var hyggelige.

1  Takk, Mr_Viking1
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde lest om mange skuffede gjester, så forventningene var så som så. Restauranten var godt besøkt, noe vi oppfattet vi som positivt.

Vi var fire som alle bestilte forskjellige retter. Noen ble veldig fornøyde, andre ikke så fornøyde. Nan med hvitløk smakte lite hvitløk. Noe klagde på lite smak på retten, mens andre mente det var mye smak. En mente maten ikke var varm, mens andre mente den var veldig varm. Store porsjoner.

Servicen bar litt preg av at de var slitne. Gleder de seg til å gå på jobb?

Dette hadde bok ikke blitt vår stamrestaurant, men for en gang var det helt OK.

Med fire hovedretter, to nanbrød, yoghurt, to øl, og tre mineralvann kom det seg på kr 1.600,-.

Takk, KetilHveding
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Valgte indisk på impuls. Fikk raskt et bord til 4 ved vinduet. Indisk, uhøytidlig stil på lokalet. Det stemmer at personalet er uengasjert og ikke har gått "smile-kurs", men de gjorde jobben sin og maten var god. Vi spiste 3 forskjellige indiske retter og alle var velsmakende. Til og med hvitvinen var god.
Annefaler stedet uten forbehold pga. maten, men servicen må bli bedre.

Takk, Magne G

Reisende som så på Great Gandhi, så også på

Har du vært i Great Gandhi? Del dine erfaringer!