“Stå over.”

Great Gandhi
Vurdert som nr. 37 av 76 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Indisk
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Hvor skal man begynne. Eneste positive med maten var nanbrødet, ellers var det både smakløst, tørt, og kaldt. Dette er en opplevelse som helst vil glemmes like fort som maten ble servert. Aldri et godt tegn at maten er på bordet 4 minutter etter at den er bestilt. Betjeningen var uhøflig, ignorante, og utrolig lite serviceinnstilt. Prisene hadde vært akseptable om maten gjorde seg fortjent til å bli spist opp.

Takk, leistaad

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

En særdeles skuffende opplevelse. Ble sittende i 20 minutter før vi måtte be om å få se en meny. Etter å ha ventet i ytterligere 15 minutter uten å få bestilt, valgte vi å forlate og finne et annet sted. Meget dårlig service og publikumsvennlighet fra personalet. Aldri mer.

Takk, T6509UQthomasj
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening som raskt fikset et bord til oss. Maten var nydelig, gode smaker og herlig naan. Anbefaler både palak paneer og chefs chicken!

Takk, 714ingridf
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Styr unna. Sint og sur betjening. Kaster servietter og bestikk på bordet når de skal dekke på til oss!

Takk, palrunejorgensen
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Helt grei middag.
Hverken mer eller mindre for min del.
De andre ved bordet var nok mer fornøyd, men både hvertskapet og betjeningen var hyggelige.

1  Takk, Mr_Viking1

Reisende som så på Great Gandhi, så også på

Har du vært i Great Gandhi? Del dine erfaringer!