“Skittent”

Great Gandhi
Vurdert som nr. 37 av 76 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Indisk
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Ingen håndhygienetiltak ved ankomst. Gikk på et skittent toalett for å vaske hender. Det var ikke papir til å tørke hendene med. Ga likevel stedet en sjanse, - men angrer. Ved servering fikk jeg tallerken med matrester på. Fikk ny tallerken, men ingen beklagelse. Maten vi fikk, to forskjellige retter, var kald. Vi betalte og forlot etter dette. Dårlig hygiene, dårlig service, dårlig mat = dårlig opplevelse. Vi kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Heidi B

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Helt grei mat, men ikke den store kulinariske opplevelsen jeg skulle ønske. Bestilte tandoori og en lemonade, men sistnevnte ble stående igjen på bordet.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, IdaKristin88
Anmeldt 2. august 2020

Jeg var sammen med venner som har vært mye i India, og som kjenner litt til matkulturen deres. Det blir aldri som India, men smakene er mer indiske enn norske.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, secretary2018
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Hvor skal man begynne. Eneste positive med maten var nanbrødet, ellers var det både smakløst, tørt, og kaldt. Dette er en opplevelse som helst vil glemmes like fort som maten ble servert. Aldri et godt tegn at maten er på bordet 4 minutter etter at den er bestilt. Betjeningen var uhøflig, ignorante, og utrolig lite serviceinnstilt. Prisene hadde vært akseptable om maten gjorde seg fortjent til å bli spist opp.

Takk, leistaad
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

En særdeles skuffende opplevelse. Ble sittende i 20 minutter før vi måtte be om å få se en meny. Etter å ha ventet i ytterligere 15 minutter uten å få bestilt, valgte vi å forlate og finne et annet sted. Meget dårlig service og publikumsvennlighet fra personalet. Aldri mer.

Takk, T6509UQthomasj

Reisende som så på Great Gandhi, så også på

Har du vært i Great Gandhi? Del dine erfaringer!