“God indisk mat”

Great Gandhi
Vurdert som nr. 37 av 80 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Indisk
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

God service og god mat! Trivelig betjening og god mottakelse er alltid en god start, og når også maten står til forventning blir totalopplevelsen god. Spiste mix, nr 24. nydelig godt, og nanbrød med koriander er bare helt nydelig! Burde vært endret adresse her på TA, men vi fikk tilslutt en fin trimtur adresse er dronningens gt 25

Takk, ElseB219

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Vi er fire personer som elsker indisk mat og måtte derfor innom denne restauranten i Bodø.
Jeg hadde kongereker til forrett og Tandoori kylling til hovedrett.
Rekene var en skuffelse på smak, hovedretten helt ok. Men totalt sett så havner denne restauranten litt ned på min liste over gode indiske. At jeg fikk et møkkete ekkelt glass med cola løfter heller ikke karakteren.

1  Takk, arildth
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Vi er en familie som er glad i indisk mat, og vi har spist på mange forskjellige steder. Denne restauranten innfridde ikke våre forventninger i det hele tatt. Følte at det var en hobby-kokk som hadde laget maten. Alle rettene var smakløse, til og med nanbrødet var dårlig. Prisen er i tillegg altfor stiv for så middelmådig mat! Servicen var ok - servitørene så ut til å gjøre sitt beste, men det ble mye surr og rot. Dette er lavmål sammenlignet med andre indiske restauranter vi har opplevd. Dessverre.

Takk, ninasY8487RQ
Anmeldt 19. juni 2021

Valgte Great Gandhi fordi det var rullestolrampe der, samt at menyen hørtes spennende ut. Angrer ikke ! Nydelig mat, gode porsjoner, flott service - med smilende og hyggelige servitører. Godt fremkommelig for rullestol. Anbefales Drar nok dit igjen.

Takk, olaugo2021
Anmeldt 21. mars 2021 via mobile enheter

Beliggende sentralt i Bodø sentrum. Ringte og bestilte basert på Deres hjemmeside sin take away. Hentet i restaurant. Like etter at vi hadde hentet, oppdaget vi at det ikke var vedlagt bestikk og servietter, noe som skal være en selvfølgelighet når man benytter seg av take away, iallefall å bli tilbudt dette. Gikk tilbake og fikk engangsbestikk og servietter. Maten var upåklagelig.

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, StianTRD

Reisende som så på Great Gandhi, så også på

Har du vært i Great Gandhi? Del dine erfaringer!