“Pizza i fantastiske omgivelser”
Anmeldelse av Urtehagen på Tofte - STENGT

Urtehagen på Tofte
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 15. november 2018

Urtehagen på Tofte ligger i Misvær, ca. en times kjøring fra Bodø sentrum. Stedet ligger i idylliske omgivelser og har et søtt lite lokale. Stor uteservering er et stort pluss på gode sommerdager.

Stedet serverer pizzaer på fredager av spesielle typer. Jeg bestilte en skogspizza, som består av kjøttdeig av elg, bacon, sopp, blåmuggost og tomat. Pizzaovnen steker bare to pizzaer av gangen, så det var lang ventetid. Til gjengjeld benyttes en original vedovn. Følget på fire fikk altså ikke servert pizza samtidig. Å dele pizza må derfor anbefales. Pizzaen var god, koster kr 175 og inneholdt mye mat. For øvrig veldig billig øl (kr 58 for 0,33l).

Dessverre klarte ikke servitøren å leve opp til alt det andre. Hun glemte vannet vårt og kom ikke ut på lang tid. Vi måtte gå til kasse for å etterspørre dette, samt bestille ny øl.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, matnissen

Anmeldt 20. juli 2017 via mobile enheter

Koselig cafe med flotte omgivelser, urtehagen er idyllisk. Vi spiste en nydelig lunsj og fikk utmerket service. Her selges også krydder, urter, såper med mer. Anbefaler på det varmeste et besøk.

2  Takk, beritmb
Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Kjempe koselig sted med fantastisk pizza. Hyggelig betjening. Absolutt verdt turen til Misvær. Tilbyr også take-away.

Takk, MariaSletteng
Anmeldt 9. juli 2017 via mobile enheter

Har vært her ved 2 anledninger når vi har vært på besøk med familie. Fredagen har de pizza som er kjempe god, og ellers en spennende meny med lunsjer og middager. Ikke minst lukten av nystekte bakevarer.
Veldig koselig plass, hyggelig personell i gode omgivelser. Anbefales!

Takk, aleksander438
Anmeldt 15. mars 2014 via mobile enheter

Brøda blir baka i steinomn utan tjuvtriks. Og det har dei godt av, nydeleg bakst. Valnøttbrød, femkornbrød, speltbrød med pinjekjerner og grovbrød kunne dei by på ein marslaurdag. I tillegg nydeleg eplekake og kanelsnurrer. Baksten var av høg kvalitet. Dei byr og på møsbrømlefse og anna varmmat, dessutan pizzameny med lokale råvarer.
Enkel kaffemeny (traktekaffe), det er iblant greitt å gjere det enkelt.
God og personleg service. Prisnivået var greit, kvalitet er ikkje gratis.
Sterk tilråing!

Takk, Sveinung70