Expedia.comUSD 123
ScandicHotels.comUSD 124
Vio.comUSD 123
Anmeldt 29. oktober 2018

Byens beste utsikt, hvertfall rommene som vender mot havet.Fantastisk frokost med godt utvalg av både varmmat, pålegg og brød.Flotte rom med store vindusflater, god restaurant på toppen (17.etasje) .

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, torpedo_casa
Henry H, General Manager på Scandic Havet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Anmeldt 23. oktober 2018

Anbefales på det sterkeste Meget flott rom, med veldig god utsikt til byen og havnen, Rengjøring var veldig profesjonelt, og det var tilgang til flott bar i 12 etg. Maten til alle måltider var svært god, og da jeg bodde der tre dager, var den også variert. Meget fornøyd med oppholdet, og kommer garantert tilbake, da jeg reser mye i tjeneste.

1  Takk, knuthartviksen

Anmeldt 23. oktober 2018

Anmeldt 9. oktober 2018

Havet er et moderne og fint hotell. Men det er strippet ned til kun det helt nødvendige. På rommene er det ingen vannkoker, ingenting i minibar, ingenting ekstra på badet, kun håndklær og en stor såpedispenser og dusjsåpe. Det er ikke noe ekskulsivt over det ,men du får et helt fint rom med flott utsikt. Fokosten var helt fin med et greit utvalg av brød og pålegg, egg og bacon, litt frukt og smoothies. Minus er manglende parkeringsmuligheter utenfor og rundt hotellet. Restauranten på toppen er populær og burde bestille i god tid i forveien for å få plass.

2  Takk, prestekragen
Henry H, General Manager på Scandic Havet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi vil bruke dine punkter til å forbedre vår kvalitet- og servicegrad.

Anmeldt 3. oktober 2018

Bodde her 2 netter i forbindelse med jobbreise. Innsjekk gikk fort, spurte etter rom med havutsikt som ikke var problem å få. Nydelig utsikt på rommet. Stort og pent rom. Restauranten i toppen av hotellet er veldig fin. Kommer ikke til å vurdere andre hoteller i Bodø igjen så sant dette er ledig.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, 438tors