ScandicHotels.com
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Lett og hyggelig å sjekke ut og inn. Rommet i 12 etasje var som vi ønsket med utsikt over Bodø og ikke utover mot havet. Rommet var moderne og hadde en god seng med tilstrekkelig med puter. Kun en god stol, som var en for lite. Badet var ikke så stort, men fint med god dusj. Av miljømessige grunner, eller kanskje heller økonomiske var det ingen ekstra remedier på badet som feks lotion, bommulspinner og dusjhette. Bare boks med såpe og sjampo på veggen
Frokost riktig bra innhold, men salen er litt støyende og ukoselig med mange folk som det var på vår søndag morgen. Konklusjon: Svært bra minus (for noen svakheter)

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, 184eirikf
Henry H, General Manager på Scandic Havet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding.

Anmeldt 29. oktober 2018

Byens beste utsikt, hvertfall rommene som vender mot havet.Fantastisk frokost med godt utvalg av både varmmat, pålegg og brød.Flotte rom med store vindusflater, god restaurant på toppen (17.etasje) .

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, torpedo_casa

Hei!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 23. oktober 2018

Anbefales på det sterkeste Meget flott rom, med veldig god utsikt til byen og havnen, Rengjøring var veldig profesjonelt, og det var tilgang til flott bar i 12 etg. Maten til alle måltider var svært god, og da jeg bodde der tre dager, var den også variert. Meget fornøyd med oppholdet, og kommer garantert tilbake, da jeg reser mye i tjeneste.

1  Takk, knuthartviksen

Hei!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 23. oktober 2018

Anmeldt 9. oktober 2018

Havet er et moderne og fint hotell. Men det er strippet ned til kun det helt nødvendige. På rommene er det ingen vannkoker, ingenting i minibar, ingenting ekstra på badet, kun håndklær og en stor såpedispenser og dusjsåpe. Det er ikke noe ekskulsivt over det ,men du får et helt fint rom med flott utsikt. Fokosten var helt fin med et greit utvalg av brød og pålegg, egg og bacon, litt frukt og smoothies. Minus er manglende parkeringsmuligheter utenfor og rundt hotellet. Restauranten på toppen er populær og burde bestille i god tid i forveien for å få plass.

2  Takk, prestekragen
Henry H, General Manager på Scandic Havet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi vil bruke dine punkter til å forbedre vår kvalitet- og servicegrad.