Booking.comUSD 146
FindHotelUSD 145
ScandicHotels.comUSD 146
eDreamsUSD 146
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Det er tredje gangen jeg bor her, og nå begynner det å bli krise. Bodø sitt nyeste hotell bærer allerede preg av dårlig vedlikehold og renhold. Jeg fikk et rom i 9.etg med utsikt mot gaten. Standard rom, men det første som møter meg er stygge flekker på gulvet og blod på pynteputene. I dusjen er det ikke såpedispenser. Generelt er møbler og utstyr i fellesarealene lite innbydende grunnet slitasje. Her bør det virkelig jobbes for å opprettholde forventet standard for 1500kr.pr.natt.

Takk, 323frankk
Henry H, General Manager på Scandic Havet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2019

Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding. Beklager din opplevelse av vårt hotell og kan forsikre deg om at vi jobber kontinuerlig med vedlikehold og nivå på renhold.

Anmeldt 14. november 2018

Greit å sjekke inn, hyggelige og servicevennlig personale, flotte moderne og renslige rom, herlig utsikt over havna, en nydelig frokost med godt utvalg av varm og kald mat, en flott og trivelig topprestaurant.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Waljan58

Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding.

Anmeldt 11. november 2018

Et fint hotell med kort vei til sentrum og andre fasiliteter. Fine rom med stort bad og en fantastisk utsikt. Frokosten har noe for enhver smak og et fint tilbud til dem med diverse mat-allergier/intoleranse.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Sunshine61116795500
Henry H, General Manager på Scandic Havet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Hei!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Lett og hyggelig å sjekke ut og inn. Rommet i 12 etasje var som vi ønsket med utsikt over Bodø og ikke utover mot havet. Rommet var moderne og hadde en god seng med tilstrekkelig med puter. Kun en god stol, som var en for lite. Badet var ikke så stort, men fint med god dusj. Av miljømessige grunner, eller kanskje heller økonomiske var det ingen ekstra remedier på badet som feks lotion, bommulspinner og dusjhette. Bare boks med såpe og sjampo på veggen
Frokost riktig bra innhold, men salen er litt støyende og ukoselig med mange folk som det var på vår søndag morgen. Konklusjon: Svært bra minus (for noen svakheter)

Takk, 184eirikf

Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding.

Anmeldt 29. oktober 2018

Byens beste utsikt, hvertfall rommene som vender mot havet.Fantastisk frokost med godt utvalg av både varmmat, pålegg og brød.Flotte rom med store vindusflater, god restaurant på toppen (17.etasje) .

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, torpedo_casa

Hei!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.