TripadvisorUSD 142
Booking.comUSD 143
Agoda.comUSD 142
Trip.comUSD 151
Anmeldt 19. november 2018

Helt ok rom, med stort og praktisk bad. Frokosten var jevnt over veldig bra, med rikholdig utvalg av det meste. Baconet var ikke spesielt godt (for mye stekt), og eggerøren var helt ihjelstekt (det er en grunn til at det heter eggRØRE og ikke eggepudding).Ellers godt fornøyd. Neste tur til Bodø blir nok også på dette hotellet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, ThomasEdv
Henry H, General Manager på Scandic Havet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2019

Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding.

Anmeldt 19. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

John Golden hadde show før koldtbordet. Jeg gledet meg til årets første pinnekjøttmiddag. Det ble en skuffelse. Kjøttet var mørt og fint, men fullstendig smakløst. Ikke salt engang. Stappen av rotgrønnsaker var også smakløs, og kunne ikke erstatte kålrabistappen. Svora på ribba var uspiselig. Ellers mye lekkert anrettet på koldtbordet, men kokkene må ikke være så redd for å sette smak på maten. God karamellpudding, men savnet karamellsausen.

Takk, steinolavr

Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi vil bruke dine punkter i vårt videre kvalitetsikringsarbeid.

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Det er tredje gangen jeg bor her, og nå begynner det å bli krise. Bodø sitt nyeste hotell bærer allerede preg av dårlig vedlikehold og renhold. Jeg fikk et rom i 9.etg med utsikt mot gaten. Standard rom, men det første som møter meg er stygge flekker på gulvet og blod på pynteputene. I dusjen er det ikke såpedispenser. Generelt er møbler og utstyr i fellesarealene lite innbydende grunnet slitasje. Her bør det virkelig jobbes for å opprettholde forventet standard for 1500kr.pr.natt.

Takk, 323frankk

Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding. Beklager din opplevelse av vårt hotell og kan forsikre deg om at vi jobber kontinuerlig med vedlikehold og nivå på renhold.

Anmeldt 14. november 2018

Greit å sjekke inn, hyggelige og servicevennlig personale, flotte moderne og renslige rom, herlig utsikt over havna, en nydelig frokost med godt utvalg av varm og kald mat, en flott og trivelig topprestaurant.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Waljan58

Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding.