kgst2018
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Henry H, General ManagerScandic Havet, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 8. feb. 2019
Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding.

kr 2 155
  • Agoda.com
0.7 km fra Scandic Havet
Se flere hoteller i Bodø
Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

De som jobber i baren skrangler uavbrutt med glass og bestikk, og skråler til hverandre . Kaffemaskinen har mer db enn F-16 på flystasjonen. At det er mulig!. Kom nettopp hjem fra Thailand hvor betjeningen lister seg rundt, så jeg er vel litt bortskjemt.

Takk, Randmod
Henry H, General Manager på Scandic Havet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2019

Takk for din tilbakemelding.

Hjertelig vekomme tilbake til oss.

Anmeldt 19. november 2018

Helt ok rom, med stort og praktisk bad. Frokosten var jevnt over veldig bra, med rikholdig utvalg av det meste. Baconet var ikke spesielt godt (for mye stekt), og eggerøren var helt ihjelstekt (det er en grunn til at det heter eggRØRE og ikke eggepudding).Ellers godt fornøyd. Neste tur til Bodø blir nok også på dette hotellet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, ThomasEdv

Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding.

Anmeldt 19. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

John Golden hadde show før koldtbordet. Jeg gledet meg til årets første pinnekjøttmiddag. Det ble en skuffelse. Kjøttet var mørt og fint, men fullstendig smakløst. Ikke salt engang. Stappen av rotgrønnsaker var også smakløs, og kunne ikke erstatte kålrabistappen. Svora på ribba var uspiselig. Ellers mye lekkert anrettet på koldtbordet, men kokkene må ikke være så redd for å sette smak på maten. God karamellpudding, men savnet karamellsausen.

Takk, steinolavr

Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi vil bruke dine punkter i vårt videre kvalitetsikringsarbeid.

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Det er tredje gangen jeg bor her, og nå begynner det å bli krise. Bodø sitt nyeste hotell bærer allerede preg av dårlig vedlikehold og renhold. Jeg fikk et rom i 9.etg med utsikt mot gaten. Standard rom, men det første som møter meg er stygge flekker på gulvet og blod på pynteputene. I dusjen er det ikke såpedispenser. Generelt er møbler og utstyr i fellesarealene lite innbydende grunnet slitasje. Her bør det virkelig jobbes for å opprettholde forventet standard for 1500kr.pr.natt.

Takk, 323frankk

Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding. Beklager din opplevelse av vårt hotell og kan forsikre deg om at vi jobber kontinuerlig med vedlikehold og nivå på renhold.