Booking.comUSD 142
TripadvisorUSD 142
Snaptravel
eDreamsUSD 142
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Veldig hyggelig bar øverst. Flott rom med fantastisk utsikt. Hyggelige ansatte både i resepsjonen og i baren.
Vi skulle reise tidlig og bestilte tidlig frokost.
Det kom en isopor boks med ei skive rugbrød med litt pålegg . I tillegg en svær pose med et eple og juice. Veldig dårlig start på dagen. Jeg forventer ikke full frokost, men dette var veldig dårlig. Jeg har fått tidlig-frokost hos andre hoteller før, men det har aldri vært så dårlig.
Kommer muligens tilbake en gang jeg ikke skal reise så tidlig avgårde.

Takk, 730arnsteins
Henry H, General Manager på Scandic Havet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2019

Hei!

Takk for din tilbakemelding. Beklager dårlig kvalitet på tidligfrokosten. Den skal ligge på et høyt kvalitetsnivå.

Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Veldig bra. Rommet hadde utsikt mot havet og det var koselig å se Hurtigruten komme forbi.Møterommet var utstyrt med alt man trengte, og vi ble servert frukt, kaker, nøtter, crisps, vann og kaffe.
Savnet kaffe-laging fasiliteter. Restauranten i 17 etasje hadde god atmosfære og god mat. Det var ikke mulig å åpne vinduer. Alt var kontrollert av air condotioning.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, metwillo

Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Scandic havet ligger fint til mitt i sentrum og utsikten fra rommet utover sjøen er like fin hvert besøk. Er så kjekt å ligge i sengen å se utover og se hvordan vær og lys endrer utsikten.
Rommet er helt grei i størrelsen og har det man trenger. Eneste som irriterer ordentlig er plasseringen av håndsåpe dispenserer, hvorfor sette/henge denne lengst unna vasken? Virkelig lite gjennomtenkt....

Varm velkomst fra personalet i resepsjonen og rask innsjekk.
Frokosten er ordentlig god og har et utvalg som slår andre scandic’ere ned i støvlene. Virkelig grunn til å bo akkurat her. De har skjønt hvor fint det kan gjøres.
Kommer tilbake igjen, trives godt her.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, aleandrab

Anmeldt 10. desember 2018

Skulle bare overnatte her en natt, hvor mesteparten av tiden ble benyttet utenfor hotellet. Nesten litt synd med så gode senger, og det rommet jeg fikk med DEN utsikten mot havet. Nok et lyspunkt ble det på morgenen da man sto opp for å spise frokost. Veldig bra oppdekning og stor variasjon av mat.

Takk, Trond V

Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Så var det tilbake til Scandic Havet, og som tidligere, et flott hotell med fin utsikt nå også fra rommet i 8 etg.
Super frokost med bredt utvalg av det meste du har lyst på.
Sikkerheten synes bra, men jeg undres over rømningsmerking med etterlysende skilting som svært mange steder ser ut til helt eller delvis mangler ladelys.
Nok en gang var også innsjekkingskøen lang og kun en person i resepsjon. Hun gjorde sitt beste, var blid og hyggelig, men det gikk saaaaakte.
Denne type kø er andre gang jeg opplever av to ganger.
Heisene er også noe man ofte venter på, det burde man ikke. Er de riktig programmeret for mest mulig effektivitet?

Jeg vil nok prøve igjen, men håper på forbedringer.

Takk, safetyguide1

Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med å optimalisere driften til gjestens beste og dine punkter er i så måte viktige for oss.