Expedia.comUSD 148
eDreamsUSD 148
ScandicHotels.comUSD 147
Orbitz.comUSD 148
Anmeldt 29. januar 2019

Kjempefint hotell med gode fasiliteter.Heissystemet var litt tungvint og fungerte ikke alltid. Fantastisk frokost, ja den var neste for eksklusiv ;)Absolutt verdt et besøk om du er reisende til Bodø.

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Voyage56876288886
Henry H, General Manager på Scandic Havet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2019

Hei!

Takk for din tilbakemelding.

Anmeldt 23. januar 2019

Hotellet er ikke så alt for gamelt, noe man legger merke til i forhold til feks interiør. Fremstår som ganske så nytt. Vi fikk ett rom i 16 etg. Vi hadde en fantastisk utsikt utover byen og havet. Rene, pene og ikke minst romslige rom. Badet var også av det romslige typen. Frokosten var nydelig, alt for en vær smak. Personalet var hyggelige og imøtekommende. Hotellet ligger i sentrum. Om noe skulle trekke ned så måtte det eventuellt være at rommet var litt kaldt selv om vi prøvde å justere det. Hoteller rundt om i Norges land har noe å lære av dere. Vi kommer tilbake! Takk for denne gang

1  Takk, Hege A

Thank you for your review.

Welcome back to us next time you visit Bodø.

Best regards
General Manager

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Veldig hyggelig bar øverst. Flott rom med fantastisk utsikt. Hyggelige ansatte både i resepsjonen og i baren.
Vi skulle reise tidlig og bestilte tidlig frokost.
Det kom en isopor boks med ei skive rugbrød med litt pålegg . I tillegg en svær pose med et eple og juice. Veldig dårlig start på dagen. Jeg forventer ikke full frokost, men dette var veldig dårlig. Jeg har fått tidlig-frokost hos andre hoteller før, men det har aldri vært så dårlig.
Kommer muligens tilbake en gang jeg ikke skal reise så tidlig avgårde.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 730arnsteins

Hei!

Takk for din tilbakemelding. Beklager dårlig kvalitet på tidligfrokosten. Den skal ligge på et høyt kvalitetsnivå.

Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Veldig bra. Rommet hadde utsikt mot havet og det var koselig å se Hurtigruten komme forbi.Møterommet var utstyrt med alt man trengte, og vi ble servert frukt, kaker, nøtter, crisps, vann og kaffe.
Savnet kaffe-laging fasiliteter. Restauranten i 17 etasje hadde god atmosfære og god mat. Det var ikke mulig å åpne vinduer. Alt var kontrollert av air condotioning.

Takk, metwillo

Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding.

Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Scandic havet ligger fint til mitt i sentrum og utsikten fra rommet utover sjøen er like fin hvert besøk. Er så kjekt å ligge i sengen å se utover og se hvordan vær og lys endrer utsikten.
Rommet er helt grei i størrelsen og har det man trenger. Eneste som irriterer ordentlig er plasseringen av håndsåpe dispenserer, hvorfor sette/henge denne lengst unna vasken? Virkelig lite gjennomtenkt....

Varm velkomst fra personalet i resepsjonen og rask innsjekk.
Frokosten er ordentlig god og har et utvalg som slår andre scandic’ere ned i støvlene. Virkelig grunn til å bo akkurat her. De har skjønt hvor fint det kan gjøres.
Kommer tilbake igjen, trives godt her.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, aleandrab

Tusen takk for din tilbakemelding.