Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 123
Anmeldt 13. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Vidar Thomas Endresen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Havet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2020

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Rommet var OK rengjort. Det eneste å sette fingeren på er at det var støv på flatene i rommet.

De bak resepsjonen var flinke, men jeg synes en personen var noe lite serviceinnstilt. Jeg spurte om jeg kunne sjekke inn tidligere enn kl 15. Fikk da kun ett nei og h*n pekte mot bagasjeoppbevaringen. Hadde satt pris på om h*n hadde brukt ord som « dessverre» og «beklager» og kanskje informert meg litt mer. Da føler man seg mer velkommen.

Takk, martebra

Takk for besøket og tilbakemeldingen.

Kom gjerne igjen.

Anmeldt 9. juli 2020