Vibeke
Bergen, Norge
Anmeldelse av Scandic Havet
3,0 av 5 boblerAnmeldt 17. juli 2020via mobile enheter
Vidar Thomas Endresen, Gjestetjenester/resepsjonScandic Havet, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 20. sep. 2020

• Agoda.com
0.5 km fra Scandic Havet
Se flere hoteller i Bodø
Anmeldt 14. juli 2020

Fint hotell med fin beliggenhet. Hyggelig mottakelse i resepsjon, og stuepikene gav god service (manglet 1 håndduk). Negativt: overbefolket spisesal, ikke varmtvann i13.etasje, ikke dusjmatte, 1 gl på bad,

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Trond52
Vidar Thomas Endresen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Havet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2020

Anmeldt 13. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Rommet var OK rengjort. Det eneste å sette fingeren på er at det var støv på flatene i rommet.

De bak resepsjonen var flinke, men jeg synes en personen var noe lite serviceinnstilt. Jeg spurte om jeg kunne sjekke inn tidligere enn kl 15. Fikk da kun ett nei og h*n pekte mot bagasjeoppbevaringen. Hadde satt pris på om h*n hadde brukt ord som « dessverre» og «beklager» og kanskje informert meg litt mer. Da føler man seg mer velkommen.

Takk, martebra

Anmeldt 9. juli 2020