Travelocity
ZenHotels.comUSD 175
Anmeldt 19. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Vidar Thomas Endresen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Havet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2020

Anmeldt 18. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi blir møtt av en smilende resepsjonist som yter kjempe service.
Helt greie enkle rom, nydelig utsikt til fjorden, men vinduene kunne vært vasket slik at det var mulig å se ut av de.

Vi reiste før frokosten men fikk med oss en veldig ok frokost. Bytt gjerne ut knekkebrødene med noen skiver.

2  Takk, VibekeX

Takk for besøket og tilbakemeldingen.

Kom gjerne igjen.

Anmeldt 14. juli 2020

Fint hotell med fin beliggenhet. Hyggelig mottakelse i resepsjon, og stuepikene gav god service (manglet 1 håndduk). Negativt: overbefolket spisesal, ikke varmtvann i13.etasje, ikke dusjmatte, 1 gl på bad,

Takk, Trond52

Takk for besøket og tilbakemeldingen.

Kom gjerne igjen.

Anmeldt 13. juli 2020