Booking.comUSD 150
ScandicHotels.com
FindHotel
Priceline
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Bodde på hotellet en natt i forbindelse med ferie i Norge. Hotellet leverte bra på de fleste områder, dog var frokosten noe skuffende (noe som var forventet med tanke på corona-restriksjoner). Ellers må det sies at åpningstidene på skybaren var veldig skuffende. Vi hadde sett fram til å sitte i skybaren inn i nattetimene, men da vi kom til hotellet i halv ett-tiden på natta var dette stengt. Når vi så tok turen opp morgenen etter for å kun se på utsikten var det også stengt, ettersom 18. etasje ikke var åpent for publikum utenom skybarens åpningstider.

1  Takk, Petter1205
Vidar Thomas Endresen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Havet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2020

Takk for besøket og tilbakemeldingen.

Beklageligvis er det restriksjoner på hvor lenge baren kan være åpen på kveldene.

Anmeldt 19. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 18. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi blir møtt av en smilende resepsjonist som yter kjempe service.
Helt greie enkle rom, nydelig utsikt til fjorden, men vinduene kunne vært vasket slik at det var mulig å se ut av de.

Vi reiste før frokosten men fikk med oss en veldig ok frokost. Bytt gjerne ut knekkebrødene med noen skiver.

2  Takk, VibekeX

Kom gjerne igjen.

Anmeldt 14. juli 2020

Fint hotell med fin beliggenhet. Hyggelig mottakelse i resepsjon, og stuepikene gav god service (manglet 1 håndduk). Negativt: overbefolket spisesal, ikke varmtvann i13.etasje, ikke dusjmatte, 1 gl på bad,

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Trond52