TripadvisorUSD 152
Orbitz.com
Priceline
CheapTicketsUSD 152
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk et stort handikap-rom med utsikt mot fjorden. Flott og rent. Vi hadde med hund og det var litt tungvint å bo i 6.etg når det bare var tre heiser. Pga korona var det restriksjoner på antall i heisen, noe noen tok på alvor og andre ikke. På frokostbuffet ble det for trangt og for mye folk syntes vi med tanke på smittefare. Ellers var hotellet veldig sentralt og det var god service. Savnet likevel det lille ekstra som sjelden ses på store hoteller. Kommer gjerne igjen senere.

Takk, ask_luj
Vidar Thomas Endresen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Havet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2020

Kom gjerne igjen.

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Bodde på Scandic Havet én natt sommeren 2020. Hyggelige folk i resepsjonen, og fint rom med nydelig utsikt. God frokost til å være preget av Covid-19 og nydelig utsikt å spise den til. Dessverre var rommet vårt ganske støvete og bar preg av å ha stått tomt lenge, og vi fikk en ekstra voksenseng selv om vi hadde bestilt barneseng. Dette ordnet hotellet kjapt, og vi fikk riktig seng.

Takk, 0hannah

Kom gjerne igjen.

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Bodde på hotellet en natt i forbindelse med ferie i Norge. Hotellet leverte bra på de fleste områder, dog var frokosten noe skuffende (noe som var forventet med tanke på corona-restriksjoner). Ellers må det sies at åpningstidene på skybaren var veldig skuffende. Vi hadde sett fram til å sitte i skybaren inn i nattetimene, men da vi kom til hotellet i halv ett-tiden på natta var dette stengt. Når vi så tok turen opp morgenen etter for å kun se på utsikten var det også stengt, ettersom 18. etasje ikke var åpent for publikum utenom skybarens åpningstider.

1  Takk, Petter1205

Takk for besøket og tilbakemeldingen.

Beklageligvis er det restriksjoner på hvor lenge baren kan være åpen på kveldene.

Anmeldt 19. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 18. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com