TripadvisorUSD 163
Orbitz.com
Prestigia.comUSD 170
Anmeldt 3. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Vidar Thomas Endresen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Havet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2020

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Helt greit hotell midt i Bodø sentrum med kort vei til parkeringshus.Tilbrakte 2 netter på Scandic Havet og koste oss i Bodø sentrum.Enkel men god frokost på hotellet. Lite eller ingen renhold på rommet under oppholdet noe som selvsagt trekker ned.

Takk, Hans-Kjetil-Andreass

Anmeldt 29. juli 2020

Rommet vårt var heilt passeleg størrelse. Det var svært deilige senger. Badet var gjennomsnittlig. Det var stille om natta. Eg likte at vi fikk nye myke håndklær omtrent hver dag. Vi bodde i 10 etasje så eg ville sagt at me budde relativt høgt oppe. Bestemora mi blei litt svimmel av høgden. Vi så mot byen og fjella. Vi hadde tenkt å gå opp i etasje 17 berre for å kikke på resturanten, men etasjen var sperra før 18:00. Frokosten var ok, dei hadde ikkje brød. Eine dagen åt eg eit rundstykke som ikkje var gjennomsteikt. Servicen var ikkje så værst. Eg ville budd der igjen.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, annanesseanmelder

Anmeldt 28. juli 2020

Hyggelig hotel. Bra standard og god service fra de ansatte. Frokosten var veldig bra, selv i disse Korona tider, Den eneste negative tingen er vanntrykket i dusjen. Dette var så svakt at det neste ikke var mulig å skylle av seg såen.

Takk, Jim J

Anmeldt 26. juli 2020

Vi lå på dette hotellet i tre netter, og har aldri opplevd så dårlig renhold på andre Scandic hoteller vi har vært på. Nevnte det for en i resepsjonen,og han skyldte på bemanningen. Det holder ikke når vi er gjester og betaler for å bo der.Det var rent når vi kom,men mens vi bodde der, var renholde skremmende. Viste han bilder av bade golvet ,hvor støvdottene lå , og blandebatteriet på badet var ikke tørket av.Det så vi på fingeravtrykkene da vi kom tilbake fra tur. Inne på soverommet lå det smuler ved vinduet,etter oss. Trodde de ville støvsuge opp når de så at det ikke var fint, men nei. Det var stygt fra onsdag til fredag. Spisesalen var det mye sprit til bruk ja. Men hva hjelper det når ,pållegg lå uinnpakket så alle kunne forsyne seg,av samme fat.Virker som de gikk tom både på mat og renhold.Brødskiver var det ikke. Bare noen rundstykker som var så seige å spise, at vi gikk på Spar butikken å kjøpte brød selv. Måtte også drikke te av engangs krus, da det ikke var rene kopper. Nei dette var en skuffelse å ligge på 3 netter. Han i resepsjonen ønsket oss velkommen tilbake. Da sa jeg ikke på dette hotellet.Hva hjelper med tak terrasse når vi ikke kunne slappe av der på dag tid.

Takk, KjellO119

Takk for besøket og tilbakemeldingen.

Din tilbakemelding er sendt videre til ledelsen av hotellet.