Priceline
ScandicHotels.comUSD 152
Trip.comUSD 168
Anmeldt 5. august 2020

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Vidar Thomas Endresen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Havet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2020

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Bodde her 3 netter. Hotellet ligger veldig sentralt og helt nede ved sjøen. God frokost og veldig hyggelig restaurant i toppetasjen. Nydelig utsikt. Veldig hyggelig personell, spesielt Celina i resepsjonen. Her bor vi gjerne igjen!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, CathrineTravel

Kom gjerne igjen.

Anmeldt 3. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Helt greit hotell midt i Bodø sentrum med kort vei til parkeringshus.Tilbrakte 2 netter på Scandic Havet og koste oss i Bodø sentrum.Enkel men god frokost på hotellet. Lite eller ingen renhold på rommet under oppholdet noe som selvsagt trekker ned.

Takk, Hans-Kjetil-Andreass

Kom gjerne igjen

Anmeldt 29. juli 2020

Rommet vårt var heilt passeleg størrelse. Det var svært deilige senger. Badet var gjennomsnittlig. Det var stille om natta. Eg likte at vi fikk nye myke håndklær omtrent hver dag. Vi bodde i 10 etasje så eg ville sagt at me budde relativt høgt oppe. Bestemora mi blei litt svimmel av høgden. Vi så mot byen og fjella. Vi hadde tenkt å gå opp i etasje 17 berre for å kikke på resturanten, men etasjen var sperra før 18:00. Frokosten var ok, dei hadde ikkje brød. Eine dagen åt eg eit rundstykke som ikkje var gjennomsteikt. Servicen var ikkje så værst. Eg ville budd der igjen.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, annanesseanmelder