ScandicHotels.comUSD 152
Booking.comUSD 152
TripadvisorUSD 152
Orbitz.com
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Var i Bodø og skulle overnatte på Havet. Renslighet på rommet var skuffende. Det var skjeggstubber i vasken og såpekopp fra tidligere gjester. Frokosten var ikke noe spesielt. Det var ikke ferskt brød og i tillegg til mugg på tomaten. Savnet også et smil dra de som jobbet i resepsjonen. Hotellet har en fin beliggenhet og flott utsikt.

Takk, alilar01
Vidar Thomas Endresen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Havet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2020

Takk for besøket og tilbakemeldingen.

Din tilbakemelding er sendt til ledelsen.

Anmeldt 5. august 2020

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Bodde her 3 netter. Hotellet ligger veldig sentralt og helt nede ved sjøen. God frokost og veldig hyggelig restaurant i toppetasjen. Nydelig utsikt. Veldig hyggelig personell, spesielt Celina i resepsjonen. Her bor vi gjerne igjen!

Takk, CathrineTravel

Kom gjerne igjen.

Anmeldt 3. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Helt greit hotell midt i Bodø sentrum med kort vei til parkeringshus.Tilbrakte 2 netter på Scandic Havet og koste oss i Bodø sentrum.Enkel men god frokost på hotellet. Lite eller ingen renhold på rommet under oppholdet noe som selvsagt trekker ned.

Takk, Hans-Kjetil-Andreass

Kom gjerne igjen